הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“הלוואי שאנשים היו יותר מכבדים": מילי בובי בראון פונה למעריצים שלה בדמעות
כוכבת הסדרה "דברים מוזרים" פרצה בבכי בזמן שתיארה מקרה בו מעריצה רדפה אחריה בזמן שעשתה שופינג. אותה מעריצה התעקשה לצלם את השחקנית על אף שסירבה להצטלם

מילי בובי בראון חוותה אינטראקציה לא נעימה עם מעריצה. הכוכבת בת ה-16 פרצה בזמן שסיפרה על ההטרדה הפומבית שחוותה בזמן שעשתה שופינג לקראת חג המולד. בסטורי של חשבון האינסטגרם שלה, מילי אמרה בסרטון שהיא הייתה בסיבוב קניות עם אמה בזמן שנערה זיהתה אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסרטון, גוללה בראון את כל הסיפור. "היא אמרה, 'אני יכולה לצלם סרטון שלך?' אני אמרתי, 'אממ, לא'. אבל למה שמישהו ירצה לצלם סרטון שהוא שלי? זה לא כאילו זה סרטון של שתינו". אז הוסיפה שיש לה כל זכות לסרב. "אני לא צריכה להצדיק את זה בפני אף אחד. אם אני לא רוצה שיצלמו אותי, אני לא חייבת לעשות את זה".

 

 

למרבה הצער המעריצה לא ממש התייחסה לדבריה של מילי וסירבה לעזוב אותה בשקט. "הייתי באמצע תשלום והיא עברה על פני והתחילה לצלם אותי לסרטון שוב. ואני אמרתי, 'אני בת אדם. כאילו, מה עוד אני יכולה לבקש ממך?'"

בנקודה הזו היא החלה לבכות, "היא אמרה, 'אז אני לא יכולה לצלם סרטון של בן אדם?' ואני אמרתי, 'לא, לא אם אמרתי לא'. זה פשוט מרגיז אותי כשאנשים מנסים למתוח את הגבולות, הלוואי שאנשים היו יותר מכבדים". בראון לא מוותרת על הזכויות שלה ודורשת שיתייחסו אליה בכבוד. "אני עדיין מנסה להבין את כל זה וזה עדיין מערער...איפה הזכויות שלי לומר לא?", שאלה מילי.

 

 

את הסרטון סיימה בבקשה מ-40 מיליון העוקבים שלה להיות יותר אדיבים כלפיה. "אתם חייבים להראות יותר כבוד לאחרים, לא משנה מי הם, מה הם עושים. זה פשוט עניין של נימוסים". מעריציה של השחקנית משערים שהתקרית היא הסיבה לכך שהחליטה למחוק את חשבון הטיקטוק שלה.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE