הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משבר כלכלי? סייבר מאנדיי דווקא קבע שיא מכירות חדש
עם מכירות בגובה 10.8 מיליארד דולר, סייבר מאנדיי הפך ליום המכירות המקוון הטוב בהיסטוריה של ארצות הברית, הרבה יותר מבלאק פריידי ופריים דיי. המוצרים המבוקשים ביותר: משחקי לגו, אוזניות של אפל והמשחק 'קול אוף דיוטי'

אמריקאים רכשו מוצרים בסך 10.8 מיליארד דולר במהלך "סייבר מאנדיי" שחל אתמול, ובכך הוא הפך ליום המכירות המקוון הגדול בהיסטוריה של ארצות הברית. כך עולה מנתוני אדובי אנליטיקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

על אף שראשי אדובי ציפו לרכישות בסך 12.7 מיליארד דולר במהלך חג הקניות, בכל זאת מדובר בזינוק של 15.1% בנתוני המכירות של סייבר מאנדיי בהשוואה לשנה שעברה. כ-37% מסך הרכישות בוצעו באמצעות הסמארטפון, ואילו 30% בחרו לוותר על המשלוח ובחרו באופציה של איסוף עצמי מהחנות.

ההנחות הגדולות ביותר ניתנו על מחשבים, ציוד ספורט ביתי, צעצועים, מכשירי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. עוד עולה מהדו"ח של אדובי כי המוצרים הפופולריים ביותר שנמכרו במהלך סייבר מאנדיי היו משחקי לגו, אוזניות איירפודס של אפל והמשחק "קול אוף דיוטי".

על אף שההנחות ומבצעי הענק צפויים להימשך אל תוך חודש דצמבר, ההערכות הן שבעוד כעשרה ימים המשלוחים יתחילו להתייקר, וזאת על רקע העומס שקיים בימים שלפני חג המולד.

תור קצר וחנויות ריקות: "בלאק פריידי" כפי שמעולם לא ראינו

עם 10.8 מיליארד דולר, סייבר מאנדיי גם הפך ליום הקניות הטוב ביותר של השנה ועקף את חג ההודיה (5.1 מיליארד דולר), בלאק פריידי (9 מיליארד דולר) ו-"סמול ביזנס סאטרדיי" (4.7 מיליארד דולר). באופן מעט אירוני, עסקים קטנים רשמו סייבר מאנדיי מוצלח יותר מאשר רשתות הענק, שכן נתוני אדובי מראים זינוק של 501% במכירות (לעומת 485% "בלבד" לרשתות הענק).

"נמשיך לראות את נתוני המכירות עולים במהלך כל עונת החגים", מסביר טיילור שריינר, בכיר באדובי, "לפי ההערכות שלנו, יותר ויותר אנשים יעדיפו לרכוש באינטרנט ולאסוף את המוצר מהחנות, בייחוד בתקופה של מגיפה עולמית".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE