הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשפתם לחולה מאומת? ב-CDC כבר לא ממליצים על בידוד למשך שבועיים
במרכזים לבקרת מחלות ומניעתן הוחלט לקצר את תקופת הבידוד למי שבא במגע עם חולה קורונה, ומעתה ניתן יהיה לסיים את הבידוד לאחר עשרה ימים אם תסמיני הנגיף לא יופיעו. בדיקת קורונה שלילית תאפשר לצאת מהבידוד כעבור שבוע בלבד

תקופת הבידוד המומלצת לאחר מגע עם חולה קורונה מאומת התקצרה, כך הודיעו המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מוקדם יותר היום (רביעי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

במקום לשהות בבידוד במשך 14 ימים, ב-CDC הציעו שתי אפשרויות: אם תסמיני הקורונה לא מופיעים, ניתן לסיים את הבידוד כעבור 10 ימים בלבד. לחילופין, ניתן יהיה לצאת מבידוד כעבור שבוע ימים אם תסמיני הנגיף לא מופיעים ומקבלים תוצאה שלילית בבדיקת קורונה.

ד"ר הנרי וואלק מה-CDC הסביר ששינוי המדיניות נובע ממידע ומחקרים חדשים. עם זאת, וואלק הדגיש שתקופת בידוד של שבועיים היא בכל זאת הדרך הטובה ביותר למנוע הידבקות בנגיף (לאחר חשיפה לחולה).

לדבריו, תקופת הבידוד של שבועיים נדרשת כי זה פרק הזמן שבו אדם עלול להידבק בנגיף לאחר החשיפה אליו. לכן, מומלץ לעקוב אחר תסמיני הקורונה גם אם יוצאים מבידוד כעבור 7-10 ימים.

ועדת ה-CDC קבעה: אלו הראשונים שיקבלו את החיסון בארה"ב

"המדיניות והנהלים שלנו משתנים כדי למנוע הדבקה וכדי להגן על תושבי ארה"ב. קיצור תקופת הבידוד עשוי לסייע לאנשים לציית לנהלי ולשהות בבידוד כאשר זה נדרש, שכן הפגיעה הכלכלית - בייחוד עבור אלו שאינם יכולים לעבוד מהבית - תקטן", הסביר וואלק, "בנוסף, בידוד קצר יותר עשוי להפחית את העומס על מערכת הבריאות, במיוחד בתקופה כזו שבו התחלואה ומספר המאושפזים מזנקים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE