הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הראיון של ג'סטין ביבר עם אלן דג'נרס נהיה ממש מביך
בזמן הריאיון של הכוכב בתוכנית האירוח, שאלה המנחה מה "מעכב" אותו ואת אשתו הדוגמנית, היילי ביבר מלהביא ילדים. ביבר נראה מופתע על השאלה החודרנית וענה עליה הכי טוב שהצליח. הוא לא הכוכב הראשון שנשאל שאלות פולשניות בתוכנית

רוב הנשואים הטריים מתמודדים עם שאלות חודרניות על הזמן המשוער בו יביאו ילדים, אך מרבית האנשים לא נאלצים לענות על השאלה מול קהל של מיליונים. בפרק הראשון של החודש, בתוכנית של אלן דג'נרס, התארח הזמר ג'סטין ביבר. המנחה הכינה סדרת שאלות מביכה במיוחד בנוגע לעתיד המשפחתי של הכוכב ואשתו, היילי ביבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך הפרק שאלה אלן: "כמה ילדים אתם הולכים להביא ומתי?", אמרה בישירות. "אני הולך להביא כמה ילדים שהיילי תרצה ללדת", ענה ביבר. "אני אשמח שיהיה לי שבט קטן. אבל, כן, זה הגוף שלה ומה שהיא רוצה לעשות".

אך לאלן זה לא הספיק והיא המשיכה לנסות לדלות מידע. "היא רוצה הרבה?", שאלה. "אני חושב שהיא חושב כמה", ענה ביבר. "למה אתם מחכים?", דחקה המנחה. "אתה יודע שאתה אוהב ילדים. אתה כל כך טוב עם ילדים. מה העיכוב?".

 

 

ביבר עצר הודות לאלן על כך שציינה שהוא טוב עם ילדים, לפני שניסה למצוא את המילים לענות לשאלה. "אני רוצה שהבעיה – אין ממש בעיה, אבל אני חושב שלהיילי עדיין יש כמה דברים שהיא רוצה להשיג כאישה", הסביר. "ואני חושב שהיא פשוט רוצה – כן, אני חושב שהיא פשוט לא מוכנה עדיין ואני חושב שזה בסדר".

 

 

"אני חושבת שזה נפלא", הגיבה אלן על התשובה של ביבר. "אתה יודע מה? אני קיוויתי שזו התשובה. אני יודעת עד כמה אתה אוהב ילדים ואתה הולך להיות כזה אבא נפלא, אבל אני חושבת שזה כל כך חשוב. בת כמה היא?", שאלה. "אני חושב שהיא בת 24", הוא ענה. לסיום רצף השאלות המוזר, נתנה אלן עצה: "היא צריכה לחכות עד שהיא תהיה מוכנה ולסיים עם כל מה שהיא רוצה לסיים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE