הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט משיקה מחדש את הסינגל "Love Story" בפרסומת של ריאן ריינולדס
בזמן שהזמרת עובדת קשה בהקלטה מחדש של ששת האלבומים הראשונים שלה, השחקן ביקש ממנה לשלוח לו חלק קטן מהשיר המצליח שלה בשביל פרסומת לאתר Match.com. לשמחת המעריצים של סוויפט, היא הסכימה

יומיים לאחר יום הולדתה ה-31 טיילור סוויפט מעניקה מתנה ענקית למעריצים. היום, הזמרת השיקה את הגרסה המחודשת ללהיט שלה משנת 2008 "Love Story", אשר מושמע במהלך הפרסומת המצחיקה של ריאן ריינולדס לאתר ההיכרויות Match.com. הסרטון מציג את האהבה של השטן עם השנה המושלמת עבורו, 2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אוקי אז בזמן שההקלטות המחודשות שלו עדיין לא הסתיימו, חברי ריאן ריינולדס ביקש ביקש ממני לשלוח לו קטע קצר בשביל פרסומת מצחיקה שהוא כתב...הנה הצצה קטנה ל- Love Story!", כך כתבה זוכת הגראמי. "אני עובדת קשה כדי להוציא את המוזיקה בקרוב!!"

 

 

כפי שמעריציה של הזמרת יודעים, סוויפט, שנאבקה על הזכויות שלה על ששת האלבומים הראשונים שלה, נמצאת כעת בתהליך של הקלטה מחדש של המוזיקה המוקדמת שלה. במהלך נאום הזכייה שלה בטקס ה- AMA'S 2020, סיפרה טיילור שהיא לא נוכחת בטקס בגלל שהיא עסוקה בהקלטות.

 

 

"תודה רבה לכם על זה. זה פרס שנקבע על ידי הצבעות של מעריצים, ויש לזה כל כך הרבה משמעות מבחינתי", פתחה סוויפט את הנאום. "אתם הייתם מעבר לנהדרים במשך כל שנות הקריירה שלי, אבל במיוחד בשנה האחרונה, בה היינו כל כך רחוקים אחד מהשני, לא יכולנו לראות אחד את השני בקונצרטים, אבל אני עדיין מרגישה מאוד מחוברת אליכם דרך המוזיקה", שיתפה טיילור. "התגובה שלכם על "Folklore" (אלבומה החדש של סוויפט) וכל הדרכים בהן הדמיון שלכם כיבד את האלבום הזה, אני פשוט אוהבת אתכם כל כך ואני באמת, באמת ברת מזל בזכותכם".

בסיכום הנאום בישרה טיילור את החדשות המרגשות. "הסיבה שבגללה אני לא שם הערב היא בגלל שאני מקליטה מחדש את כל המוזיקה הישנה שלי, בסטודיו שבו הקלטנו אותה במקור אז זה היה מדהים ואני לא יכולה לחכות עד שתשמעו את זה. שיהיה לכם ערב נהדר. אני אוהבת אתכם כל כך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE