הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יצרני חיסון הקרונה כעת מתחילים בדיקות על ילדים לאישור עבור קבוצת גילאים נוספת
מודרנה ופייזר כוללות כעת ילדים בניסויים שלהם עבור האישור הנכסף לחיסון הקורונה שהם פיתחו, כאשר מומחי בריאות דוחפים ומעודדים מחקר נוסף כזה כדי לעזור לרסן את ההדבקות המהירה שרואים בפתחו של החורף ועונת החגים, וזאת בכדי לפתוח מחדש את בתי ספר

חברות תרופות וגורמי בריאות מתבייתים על מגזר מרכזי באוכלוסייה, שבדרך כלל נשאר מחוץ לתכנון עבור חיסוני קורונה: ילדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


We can't defeat COVID-19 without vaccinating children. There aren't even  any kids' clinical trials yet | AAMC

 

פייזר בע"מ וביונד-טק, שהחיסון שפותח במשותף תחת שניהם,מופץ כעת בבריטניה, הפך אותם למפתחי החיסון הראשונים של הנגיף שכללו ילדים בניסויים בארה"ב בספטמבר, מודרנה, שהחיסון שלה גם הראה יעילות אצל מבוגרים, דיווחה שביום חמישי הם התחילו ניסוי לילדים 12 עד 17 שנים. אסטרהזניקה גם מתכננת התחלת ניסויים בארה"ב לילדים.

התחלה שכזאת בקרב ילדים בניסויים בארה"ב דורשת משנה זהירות, החיסון עד כה מדאיג מומחים לבריאות הציבור, שאומרים שהם לא יודעים אם החיסונים בטוחים לילדים או צריכים שינויים ברמות מינון. בעוד ילדים נוטים פחות מאשר מבוגרים לחלות קשות או למות בגלל הנגיף, חוקרים אומרים, שלחסן אותם יעזור למנוע את התפשטות הנגיף ולהשיג חסינות עדר.

 

 

עם זאת, חלק מהמומחים לא מצפים שהחיסון לילדים יהיה מוכן עד שנת הלימודים 2021 בגלל משך הזמן של הניסויים, אפילו על ציר הזמן המואץ לחיסונים של הנגיף. "אני די מודאג שהחלון נסגר אם הוא עדיין לא נסגר", אמר אוון אנדרסון, פרופסור לרפואת ילדים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אמורי. "התזמון הופך לאחר מכן לאתגר על מנת להשיג מספיק נתונים כך שיש לך חיסון שנבדק באופן מלא והוערך במהלך האביב והקיץ."

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים שלחה לאחרונה מכתב לגורמים פדרליים המפציר בהם שילדים יכללו במחקרים קליניים. במכתב, AAP ציין כי יותר משני שלישים מהילדים שמתו מהידבקות היו שחורים או לטיניים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE