הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גילה את הוליווד - ה-DJ של הסלבריטיז
איתי גלו ,אחד ה-DJ's  המבוקשים בישראל קפץ לביקור בעיר המלאכים מוכת הקורנה ובתוך שבועיים כבר הספיק לכבוש השלט המפורסם של הוליווד בהופעה ראשונה  אי פעם של תקליטן על הגבעה האייקונית. עם רימיקסים רישמים לנועה קירל,  רזומה הכולל הופעות חימום לבקסטרייט בוייס, ריהאנה וסיה בישראל, ועוד אחת בלתי בהופעת הפתיחה לאירווזיון; נראה שהדרך להצלחה מעבר לים היא רק עניין של זמן. 

בשנים האחרונות כישרונות ישראלים רבים מגיעים ללוס אנג׳לס לעשות אודישנים סודיים ולערוך פגישות עם דמויות בכירות בתעשייה. על קו תל אביב לוס אנג׳לס נצפו בשנים האחרונות שחקנים ישראליים בדמותם של יהודה לוי ושלומית מלכה, הקומיקאי גורי אלפי שגם התגורר פה תקופה, נינט טייב, ולאחרונה נועה קירל שחתמה על חוזה הקלטות מרשים כמו גם הצמד סטטיק ובן אל תבורי.
בימים אלו הגיע אלינו לביקור איתי גלו, DJ מוביל ומפיק מוסיקלי מוכר מישראל, כדי לנשום אוויר (נקי מקורונה) בגבעות הוליווד, לתקלט בכמה אירועים קטנים ולבקר חברים ומשפחה.
בתוך פחות משבועיים באל איי כבר הספיק לכבוש את השלט האייקוני של הוליווד, כשהפך להיות ה-DJ הראשון שצילם סט מוזיקאלי שלם על גבי השלט המפורסם בעולם. האירוע המתוקשר החל עם קרניים ראשונות של שמש כשצוותי צילום ורחפנים מתעדים אותו מכל זווית אפשרית. גלו נתן סט של שעתיים כשברקע רקדו רקדניות ודוגמניות מקומיות.
האירוע המיוחד, סיפרו לי מקורביו של גלו, התאפשר בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין הדי ג׳יי הישראלי לבין הרשויות בלוס אנג׳לס בתיווכם של ראשי הקהילה היהודית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גלו, נחשב לדי ג׳יי של הסלבריטיז בארץ הקודש. הרזומה העשיר שלו כולל תקלוט בחתונות של בר רפאלי, קורל סימנוביץ', נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, בר זומר ואביב כהן, ועוד רבים וטובים.
הוא כבר הוציא רימיקסים רשמיים מצליחים לנועה קירל ובימים אלו שחרר רימיקס מיוחד ללירן דנינו.
בגיל 25 הקים את חברת התקליטנים המצליחה ״אטיסוטו״ בה פועלים דיג׳ייז כמו: נדב שפילמן, רועי לייבוביץ ודלית רצ׳שטר.
עוד ברזומה: חימום של הופעות הענק של הבקסטריט בויז, ריהאנה וסיה בישראל מול קהל של עשרות אלפים.
אחד מרגעי השיא בקריירה שלו היה כשנבחר לתקלט באירועי חצי הגמר והגמר של האירוויזיון בישראל בפני קהל עצום מכל העולם- באירוע ששודר למיליונים ברחבי העולם.
המיתוג והאירועים המתוקשרים אצל המפורסמים הפכו את גלו לאחד התקליטנים המבוקשים בישראל. אך הוא מצדו מתעקש שמה שחשוב עבורו זה קודם כל המוזיקה והאפשרות לשמח אנשים.

פגשתי את גלו לשיחת שלום אנד וואלקם לאל איי בבית של חבר משותף בווסט הוליווד. שם, ליד הבריכה ובריחוק חברתי שוחחנו על ההתחלה שלו בארץ, העבודה עם הסלבריטיז הישראלים, האובססיה לטייסטו, העבודה שנפסקה בעקבות הקורונה וגם החלומות לעתיד.

 


איתי, ברוכים הבאים לאל איי. איך אתה נהנה כאן בינתיים בתקופה ההזויה הזו?

״זה כיף לבוא לכאן גם בתקופת הקורונה. כל העולם נמצא באותה סירה ועדיין יש לי פה משפחה פרסית שבאתי לבקר וגם הרבה חברים מישראל. באתי להקליט כמה סטים חדשים וכמובן להכיר קצת אנשים מהתעשייה בלוס אנג׳לס.״


לכל מוזיקאי יש את הרגע הזה שהוא מגלה את האהבה למוזיקה בפעם הראשונה. מתי זה קרה אצלך?

״הייתי בן עשר וזה קרה בחתונה של אח שלי; הסתכלתי על רחבת הריקודים וראיתי את האורחים רוקדים למוזיקה של ה- DJ, ברגע הזה התאהבתי בכל מה שקשור למוזיקה. האפשרות הזו לגרום לאנשים לזוז, לרקוד, לקפוץ ולחייך זה נוגע בי מאוד חזק. הבנתי שה- DJ יכול לעשות שמח לכל הגילאים וכל סוגי האנשים: נשים וגברים, ילדים בני חמש ומבוגרים בני 100. בכלל, אם אתה שואל אותי היום אני בטוח שהמוזיקה היא הפתרון לקורונה. אתה רואה אנשים סגורים כל היום בבית מנגנים מוזיקה כדי להכניס קצת שמחה בחיים. וכשהם מרגישים לחוצים מה הם עושים כדי להירגע? גם, שמים מוזיקה שקטה ונרגעים. מוזיקה זה לנפש והיא יכולה לקחת אותך לכל כך הרבה כיוונים.״

 

 

איך בעצם התחלת לעבוד כ- דיג'יי? 

״עד כיתה ד' הייתי ילד חרוץ עם ציונים גבוהים. אחר כך גילו לי בעיות של קשב וריכוז ואבחנו אותי כדיסלקט. הפכתי להיות מאוד היפראקטיבי, הייתי מפריע בשיעורים ועושה בעיות. יום אחד רכזת השכבה הזמינה את אימא שלי ואמרה לה: הבן שלך לא יכול להמשיך ללמוד פה. או שתיקחי אותו לפנימייה או שהוא יהיה ברחובות. רגע לפני שאני בחוץ הגענו להחלטה להעביר אותי ללמוד בחדר האור קולי בבית הספר. הרכזת אמרה שאולי אם אני אלמד מוזיקה ואתעסק בזה זה ירגיע אותי.
התחלתי ללמוד מוזיקה ולקרוא תכנים שמשרד החינוך נותן למורות ומחנכות ללמד את התלמידים- ספרים על להקת ״כוורת״ או ״אבבא״. אהבתי את זה מאוד והתחלתי לנגן מוזיקה בקבוצות של בית הספר, בתוכניות רדיו של החטיבה ובכל המסיבות וימי הולדת של התלמידים בשכבה. מאותו היום ועד עכשיו לא עזבתי את זה לרגע.״

 

 

אם כבר מדברים על ׳לא להפסיק לרגע…׳ היו לך חששות שבעקבות הקורונה תצטרך למצוא עבודה אחרת?

זה עבר בראש, אבל רק בגלל שיש לי משפחה וילדים; אני לא בגיל שאני יכול לעשות יותר מידי טעויות או לזרוק את העבודה ולא לעשות כלום. אבל מהר מאוד הבנתי שהכל יחזור ותהיה לי עבודה. היום אני מבין שהקורונה נתנה לי הזדמנות להתחיל לעשות מוזיקה משלי ולהפיק לאחרים שזה דבר שתמיד רציתי לעשות. אני אוהב ליצור דברים על המחשב. עשיתי רימיקס מאוד מיוחד ל- ״יש ימים״ של לירן דנינו שיצא לא מזמן. העבודה על השיר הייתה מאוד מעניינת; הבאתי חבר טוב שהוא נגן עוד ולקחנו את השיר למקום מאוד עמוק.
ההפסקה הזו של הקורונה נתנה לי גם את הזמן והחופש להגיע לכאן לתקופה ארוכה כדי לבקר חברים, להקליט איתם סטים חדשים, לעשות שיתופי פעולה ולהתחבר עם עוד אמנים ויוצרים מכל העולם. הקורונה גרמה לי לחשוב מחוץ לקופסא- ואם פעם חשבתי שאני בעיקר מתקלט, היום התחלתי לעשות מוזיקה. בחודשי הקורונה עשיתי 2 רימיקסים רשמיים: ״מיליון דולר״ לנועה קירל שזה אחד הלהיטים הגדולים של התקופה האחרונה, ועוד רימיקס ל-״אמבולנס״ שיצא לה ביחד עם מרגי. אז כן אנחנו עסוקים.״


גלו (33), נשוי לגל הנדרט (שמככבת במדורי הרכילות מידי פעם לצד הבסטי שלה, בר רפאלי) לזוג שלושה ילדים והם מתגוררים ברמת השרון.
גלו איבד את אביו, משה ז״ל לפני שלוש שנים בעקבות הסתבכות של טיפול רפואי וזיהום בבית חולים לאחר שנפצע ברגלו. אמו רינה, סיפר לי, היא עכשיו הלב של המשפחה שמחזיקה אותה ביחד. ״אימא היא גם הלב מאחורי המוזיקה שלי.״

 


אני מבין שאתה מעריץ גדול של טייסטו, הוא מודל לחיקוי?

״לגמרי. טייסטו הוא מודל חיקוי בכל רמה אפשרית: מוסיקאלית, מקצועית, חיצונית. כל הקו שהנחה אותו עד היום זה קו שהלכתי בהשראתו.
אני מעריץ ברמה שהשיר כניסה לחופה שלי היה טייסטו, שיר שבירת הכוס היה טייסטו, והאמת שרציתי לקרוא לבת שלי טייסטו אבל פה אשתי עצרה אותי.
הוא השראה ענקית; איך שהוא עומד על הבמה, איך שהוא קורא את הקהל ויודע להרים את האירוע. אתה מרגיש את האנרגיה שלו גם בפסטיבל של 20 אלף איש.
הפעם הראשונה שראיתי אותו מנגן הייתה ב- 2009 באיביזה. הוא לבש על הבמה איזו חולצה וורדה. איך שהוא סיים הלכתי לחפש את החולצה הזו בכל האי ולא נרגעתי עד שמצאתי אותה.״

המוזיקה האלקטרונית השתנה מאוד מאז תקופת השיא של טייסטו וכל טור הזהב של המוזיקה האלקטרונית. עולם של להיטי ה-EDM נדחק הצידה ובמועדונים שולטים היום דיפ האוס וטכנו.

״ברור שיש גלים שבאים והולכים. אני מתחבר לכל סוגי המוזיקה, לא משנה אם זה טכנו, היפ הופ או טראנס. אני אוהב לדעת שאני נוגע בכל הסגנונות ובהרבה אנשים.
יש כאלה שאוהבים להגדיר מוזיקה וסגנונות, הם יוצרים מן תחרות כזו שאם אתה אוהב סוג מסוים של מוזיקה זה עושה אותך כזה או אחר. המוזיקה צריכה להיות של כולם.״

 

 

חלק גדול מהלקוחות שלך הם מפורסמים. מלבד הכסף הגדול שמעורב בזה, זה עושה את האירוע מרגש יותר?

״ההתרגשות היא אותה התרגשות כמו בכל פעם שאני מופיע וזה תמיד כיף מחדש. כל הלקוחות המפורסמים שלקחו אותי באמת סמכו עלי. במקרה של קורל סימנוביץ' וסרג׳יו רוברטו הוא באמת נתן לי כמה דגשים: הוא רצה מוזיקה בספרדית כי הוא מברצלונה והם גם מאוד אוהבים את הרגטון. אבל ההשקעה שלי עבור כל הלקוחות היא באותה מידה.״

ישראלים מאוד מצליחים פה בשנים האחרונות בהיי- טק, בטלוויזיה ובקולנוע. מדגדג לך לנסות גם?

״ההצלחה של הישראלים כאן תלויה באישיות שלהם ולא בגלל שהם ישראלים. אם אתה עשוי מחומר טוב, עובד קשה ומשקיע אתה תצליח. כל הישראלים שעשו את זה עבדו מאוד קשה. בוא ניקח את ההצלחה האחרונה של דני אבדיה, שנבחר לשחק באן בי איי. הוא סופר מוכשר אבל הוא גם עבד, השקיע והתאמן קשה ולכן הוא מצליח להגשים חלום.
בינתיים אני פה בביקור ובודקים אפשרויות. אני לא שולל שום דבר ובטח שיהיה מעניין לתקלט אצלכם מתי שהוא.״

מה החלום שלך?

״לחזור לעשות מסיבות בישראל, כאן ובכל העולם. אני רוצה שכמה שיותר אנשים ישמעו את המוזיקה שלי ולגרום להם הנאה. והכי חשוב להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב – מוזיקה.״

אינסטגרם:
@djitaygalo

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE