הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מות האליטה ומשטר האמת: הצעתי $3,000 במזומן למישהו שימצא שקר במאמרים שלי ושל גדי טאוב, נחשו מה קרה לפחדן העצלן?
הם יודעים שאנו מדביקים את הפער, הם יודעים שאנו מדביקים אותם בתחכום, שהפער הטכני הולך ומצטמצם ולכן פנייתם לסמכות הופכת אלימה יותר ויותר והיא מתורגמת לצנזורה, השפלות, וכינויי גנאי.

מה אגיד לכם, אנחנו חיים בעידן מטורף, ויש לי וידוי אישי עבורכם, שאני, יאיר קליינבאום, הייתי בטוח עד היום שאני דיי חסין מהטירוף המתרוצץ ברחובות ובאקדמיה.

עד אמש, הייתי משוכנע שלא משנה מה אכתוב, חבריי הקרובים (והמעטים), מימין ומשמאל, מצוידים במוח עצמאי ויכולים לחלוק עלי בלי לתקוף אותי אישית, או לשפוט לפי תדמית או שמועה, אלא שהם פועלים לפי כללים של הפרכה והגיון, ראיות, ורוח צדק אנושית/אלוהית וג'נטלמנית.

אך אמש, בעקבות פרסום מאמר תגובה לתומר פרסיקו, גיליתי כי אותם הדברים שביקרתי במאמרו של פרסיקו - 1. השיעבוד ל"משטר האמת" המבוסס על 2. 'כשל הפנייה לסמכות' הם בדיוק הדברים אשר אחד מחבריי (משורר מוכשר, ואיש תקשורת בעברו) משועבד וסובל מהם.

הגדרות - 1. משטר האמת 2. כשל הפנייה לסמכות

משטר האמת היא תופעה המבוססת -

1. על הכרת מציאות שאינה מתבססת על חקירה מאומצת, עקבית, וחסרת פניות - אלא על 'שיח האמת' השורר במקורות סמכות הפועלים כמערך להפצה ודיכוי רעיונות. 

2. ומהו כשל הפנייה לסמכות?:

ביסוס טענה כ"X אמר, לכן זה נכון".

אין זה פלא שמי שניסח את חוק 'כשל הפנייה לסמכות' היה אבי המדע המודרני, הפילוסוף והמשפטן פרנסיס בייקון זכרונו לברכה נשמתו בגן עדן מקדם.

ואין זה פלא כי המבקשים להתבסס על הכשל שהוא הגדיר הם האליטות האנטי-מודרניסטיות, הציניות, והמפוחדות.

ואין זה מקרה שהם מחמשים את עצמם בטיעונים ימי ביניימים המבוססים על 'כשל הסמכות' בדיוק בזמן שהעידן הפוסט-מודרני הופך לעידן הטכני-פיאודלי.

ואין זה מקרה שהתקשורת והאקדמיה הממוסדת המחזירה אותנו לשם, תומכת בעיקרון האנטי-בייקוניסטי, בעוד אנו האאוטסיידרים, הלא ממוסדים, הפכנו לאוונגארד הבייקוניסטי.

כדברי הפילוסוף-המדיני, המשורר והכלכלן תום שמילוביץ' - "לקתדרלה יש דחפים אימפריאליסטים, היא לא סובלת כופרים, אלא רק כופרי-מחמד". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כשאני מביט באליטות ובגרורותיהם המצויים על סף שגעון, הקוראים באופן ציני ומתנשא, מתוך ביריונות חסרת סקרנות, לכל מה שהם לא רוצים לדווח עליו 'תיאוריית קונספירציה', ולכל מידע שבכל זאת יוצא החוצה ולא מתיישב עם הנראטיב שלהם "פייק ניוז" יש לי יסוד סביר לחשוד שהם מעוניינים להנציח את פער הסמכות הקיים באמצעים טכניים ואלימים.

הם יודעים שאנו מדביקים את הפער, הם יודעים שאנו מדביקים אותם בתחכום, שהפער הטכני הולך ומצטמצם ולכן פנייתם לסמכות הופכת אלימה יותר ויותר והיא מתורגמת לצנזורה, השפלות, וכינויי גנאי - בדיוק כמו שקרה לאבותיהם הקתולים לאחר מהפכת הדפוס.

הקתולים המחזיקים באקדמיה ובתאגידי-הטק והמאמינים בהיררכיה גלובלית/אזורית יודעים שהם פגיעים, הם יודעים שהאיכרים הלבנים כועסים, בינתיים הם מאיצים את התכניות שלהם עם בעלי בריתם הסינים, במקביל לניסיונם להחדיר בליבנו ספק ניהליסטי.

אך אנו, העם, אוהב האל והחופש, בדרך לכבוש את העולם עם הרפובליקה הדיגיטלית החדשה ברוחם של מייסדי אמריקה ונביאי התנ"ך.

אבל מה לעשות, יש אנשים קרים וחסרי סקרנות, אנשים שלא מבינים את רוח ההיסטוריה.

האירוניה היא ששיעבודו של החבר שלי שביקר את המאמר על פרסיקו (אבי - שם בדוי) נחשפה דרך מפגשו (החלקי) עם המאמר שביקר את אותה התופעה.

כפי שתגלו מיד, האופן בו הבחור התמודד עם טיעוניי על משטר האמת - היה כה מביך, כה שקרי, כה חולני, עד שנאלצתי להציע לו 3000$ במזומן אם הוא ימצא שקר במאמר שלי על פרסיקו, או שקר במאמר של גדי טאוב על האנטר ביידן.

והאמת, המאמר נגד פרסיקו היה רק כלי עבור תכלית נעלית וחשובה יותר להסביר בדיוק כמה אנשי הקתדרלה לא חכמים.

הניסיון של פרסיקו להגחיך ולבזות מספר אינטלקטואלים כגדי טאוב וגיא בכור בלי שום הוכחות, עם טיעונים רופפים, ועם 0 ראיות - היה סיבה מספיק טובה לחשוף את האמת על משטר האמת הישראלי.

המאמר נגד פרסיקו ביקש להדגים מה הם תהליכי המחשבה של מרבית האליטה התקשורתית והאקדמית-פרוגרסיבית המנסחת את טיעוניה ואת ההשפלות שהיא מנסה להעביר אותנו, כדי לייאש אותנו, על בסיס סמכותי ולא על אגירת ידע ומחקר.

במקום להכיר בכך שהם למעשה אנשים אנלוגיים, אנשים ישנים, אנשים שלא מבינים שהמשטרים היום, אינם אמינים לא בגלל קונספירציה כזו או אחרת, אלא בגלל שהמצב הטכני בעולם, מייצר אליטות המבקשות לשמור על כוח אנלוגי בעולם דיגיטלי בצורה אנומלית לתורת המדינה הליברלית, וכי על רקע הפער בין המימד הפוליטי והמכני, הרי שסופם לרדת, אזי הם מחליטים להשתמש בסגנון אלים ובשפה בוטה כדי לבטל אותנו - ולא, זו אינה תיאוריית קונספירציה זוהי מציאות כלכלית ופוליטית.

הם טועים בזה שהם חושבים שלמוסדות בלתי-אקדמיים לא יכול להיות מעמד של אמת במדע - הם טועים בזה שהם חושבים שרק למוסדות המדינה יש אמת על הצדק, והם טועים אם הם חושבים שאנחנו כאלה טיפשים.

אז אם תהיתם מדוע אנשי מדעי הרוח והחברה נדבקים במרקסיזם ופרוגרסיביזם זה בגלל שהם יודעים שבלי האידאולוגיות הללו המנציחות את הפערים הטכניים המדומיינים, הם יהיו חסרי אונים.

בשלב מסוים שלחתי את המאמר המדובר שנכתב כתגובה לפרסיקו אל החבר - שהגיב בזו הלשון "שמע זה טקסט קצת משוגע אין לך איזו טענה מעניינת או מקורית. חבל שאתה מפרסם דברים כאלה", אל תפגעו בשמי, זה בסדר, הוא כמובן לא קרא את המאמר עד הסוף...

לאחר מכן אמר את הדברים המדהימים הבאים - "הניסיון לערער על הפרקליטות (בישראל) או על ה-DOJ הוא ניסיון נואל, אם אתה בצד המערערים, יותר מסביר להניח שאתה לא במעמד לנתח ולבקר טיעונים של אחרים - וזאת מסיבה אמפירית פשוטה. אין לך אף הוכחה לבסיסו הטיעון של אי אמון במערכות. ובלי הוכחות אתה פשוט משמיע תיאוריוית פורחות באוויר. סוג של מדע בדיוני או ספר ריגול סוג ב'".

כאמור 0 בטיעונים , 100 בשמות גנאי - ממש כמו פרסיקו רק בלי הקסקט.

שלחתי אותו לקרוא קצת על סאגת טראמפ וחקירת ה-FBI וטענתי כי הוא פשוט אינו מכיר את העובדות.

ואז בשלב מסוים אמר לי "אתה ניזון מברייטרבארט איני רואה בך אוטירטה" מאוחר יותר גיליתי שדבריי הם חלק מ"תיאוריה מעופפת ברמת כדוה"א שטוח", "ומה אתה מקשיב בכלל לגדי טאוב וגיא בכור".

הדבר המדהים בכל דבריו הוא 

  1. הוא העז להגיב לי בלי לקרוא את המאמר עד הסוף
  2. הוא העז לדבר על נושא שאין לו ידיעה לגביו
  3. הוא העז להשתמש בכינוי תיאוריית קונספירציה לנושא שאין לו ידיעה לגביו
  4. הוא הרבה בשמות תואר 
  5. הוא בחר להיות בור מרצון, בכך שטען שאין הוכחות לפגמים שנפלו בהתנהלות הפרקליטות האמריקנית בכל הנוגע לפרשת חקירות טראמפ

אבל הינה עוד כמה נוספים שכדאי לכם לדעת על החכם התורן.

  1. הוא לא ידע דבר על חקירת פיוז'ן GPS
  2. הוא לא ידע דבר על מסמכי ברנן וה-DNC שנחשפו לפני מספר חודשים ושחשפו שקמפיין קלינטון היה מעורב ביזימת החקירה נגד הנשיא
  3. הוא לא ידע דבר על חקירות מולר או תוצאותיה
  4. הוא לא ידע מה זה מסמך סטיל שבגללו החלה 'כביכול' הוצאת צו ה-FISA נגד הנשיא
  5. הוא לא ידע דבר על דו"ח דוראהם, שמאור לחקור את התנהלות הרשויות האמריקניות בפרשה.
  6. הוא לא ידע דבר על צו ה-FISA עצמו
  7. הוא כל הזמן ביקש להיכנס בגדי טאוב כשרלטן
  8. הוא טען שאני ממחזר שקרים
  9. הוא המשיך לסרב לקרוא את מאמרי 

למה אני עדיין חבר שלו אתם בטח שואלים? האמת שגם אני שואל את עצמי, אני חושב שאני לא.

כל פעם ששאלתי שאלות בסיסיות, כגון על מה התבססה חקרית טראמפ? מה הניע את החשד? מי יזם אותה? והוספתי "לא יאמן שתכתוב דברים כאלה על טקסט שלא קראת עד הסוף. לא מעשה חברי. ג'נטלמני, או קלאסי". פשוט נענתי ב"דיי בוא נעזוב את זה".

ככה זה, יש אנשים המוכנים להשתמש בקללות, שמות גנאי, העלבות, מאשר לקחת זמן ולהכיר את הפרטים, אנשים בלי סקרנות המסתמכים רק על מקורות ממסדיים כעליונים, אשר מדיפים ריח עצלות וריקבון - אלה פחות או יותר האנשים המנהלים את המידע כרגע, את סצנת התרבות והסגנון, ואת מערכות המשפט האמריקניות.

הבעיה האמיתית והמחרידה היא לא רק המוכנות להסיק מסקנות בלי ידע בסיסי, אלא הנכונות שלהם לפסול מסקנות אלטרנטיביות מכיוון שהם לא מתמקמות עם הסמכות המועדפת. מדובר על חשכה מוסרית. על פולחן נטול מוח.

ביקשתי התנצלות כפולה, אחת על תקיפת מאמר שהוא לא קרא אפילו חצי ממנו, ו-2 על כך שאמר שאין לי שום הוכחות לטענותיי שהסתכמו בכך שיש אנשים שמאמינים למקורות 'סמכות' על פני עיון באמת ומכנים אנשים אחרים אנטי-אינטלקטואלים - שזו צביעות מחרידה.

האליטה הפסודו-אינטלקטואלית המשתמשת בשמות-גנאי ובביריונות, התוקפת אד-הומינם את מי שאינה מסכימה איתו; העובדת בטקטיקת השפלה וציניות, המכתירה 'מקורות סמכות' ומצטטת את עצמה לדעת, הבוחרת בבורות מרצון ובשופרים כבעלי קושאן על טענות, המשתמשות בביטוי 'תיאוריית קונספירציה' על כל דבר מלבד זריחת השמש, מסרבת לשים את הכסף איפה שהפה שלה?.

ועובדה אחרי שהצעתי לו 3,000$ למצוא פגם עובדתי במאמרי, או פגם במאמריו של טאוב - הוא פשוט נעלם והחליף נושא שיחה תוך סירוב עיקש לשוב לנושא הדיון.

תחזור בתשובה חביבי קראתי לו - אבל ככה, הבחור לקח מהכנסייה הקתולית רק את המוח, אפילו את אמונת החרטה הנוצרית אין לו.

אכן, אולי האבל על האמת בא גם לצד אבל על אחים שהתגלו כשקרנים חסרי תקנה, שאין הם יודעים אפילו לשוב אל האב, רק לחשוב כמו כמרים קתולים.

זהו אובדן קשה. שכינויי גנאי והסחות דעת לא יתקנו, תחושת הבגידה נוראית, וגם תחושת העלבון אינה מרפה.

פחדים מוליד שקרים, שקרים מולידים טיפשות, טיפשות מולידה חוצפה - נראה שחברי האליטה וגרורתיה ממשיכים לייצר פחדים שקרים וטיפשות.

אנא שתפו והפיצו!

לתגובות: [email protected]

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE