הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודשיים לאחר שנכלאה באי הנופש בשל הפרת בידוד: סטודנטית שוחררה ממעצר ושבה לארה"ב
סקיילר מאק הגיעה לאיי קיימן כדי לפגוש את בן זוגה, אך במהרה החופשה החלומית הפכה לסיוט. השניים נידונו לארבעה חודשים מאחורי סורג ובריח בשל הפרת בידוד "מכוונת ומתוכננת", אולם בסופו של דבר התקבל הערעור שהוגש, והעונש קוצר לחודשיים. בסוף השבוע הצעירה נחתה בג'ורג'יה ופגשה את בני משפחתה

סטודנטית אמריקאית בת 18 אשר נידונה לעונש מאסר בפועל באיי קיימן לאחר שהפרה בידוד, השתחררה מבית הכלא במדינת האיים בים הקריבי ושבה לבית משפחתה בג'ורג'יה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סקיילר מאק

 

"אני מאוד מתרגשת ושמחה לחזור הביתה", הסבירה סקיילר מאק עם הנחיתה בג'ורג'יה. כזכור, ב-27 בנובמבר היא הגיעה לאיי קיימן כדי לפגוש את בן זוגה, וונג'יי רמג'יט בן ה-24. היא נדרשה לשהות בבידוד ביתי במשך שבועיים, אולם כעבור יומיים בלבד - ב-29 בנובמבר - היא הפרה את הבידוד ונכחה באירוע ספורט ימי ביחד עם בן זוגה. 

השניים נעצרו בחשד להפרת נהלי הקורונה, ובית המשפט המקומי גזר עליהם 40 שעות שירות בקהילה וקנס כספי בגובה 4,400 דולר. בנוסף, בית המשפט גזר עוצר לילי במשך חודשיים כנגד רמג'יט, והוא נדרש לשוב לביתו בכל ערב עד השעה 7:00.

התפנית הגיעה ימים בודדים לאחר מכן, כאשר במשרד התביעה המקומי דרשו לערער על העונש. בזמנו הוסבר כי מדובר בעונש קל מדי, וכזה שאינו יוצר הרתעה. התיק הועבר לביהמ"ש לערעורים במדינה, ובחודש שעבר הוחלט להטיל על השניים עונש חמור עוד יותר.

 

מאק לאחר שובה לארה"ב

 

השופט בתיק, רוג'ר צ'אפל, אמר במעמד מתן גזר הדין ששני הנאשמים "פעלו מתוך אנוכיות ושחצנות" כאשר החליטו להפר בידוד, ומאק עצמה בילתה מחוץ לבידוד במשך שבע שעות, ללא מסכה:

"לא מדובר בהחלטה אימפולסיבית, אלא משהו מכוון שתוכנן מראש", הוא אמר והסביר כי יממה לפני הפרת הבידוד, מאק טענה שהאזיק האלקטרוני גורם לה לכאב. בעקבות כך, נציגים מטעם המדינה הגיעו למקום ושחררו במעט את האזיק: "זה היה מכוון, והיא עשתה את זה כדי שתצליח להוריד את האזיק לחלוטין בעת הפרת הבידוד", סיכם השופט. בעקבות כך, בית המשפט גזר על בני הזוג ארבעה חודשי מאסר.

זמן קצר לאחר מכן, בית המשפט במדינה קיבל את הערעור שהוגש ע"י בני הזוג, והוחלט שהם ירצו חודשיים מאסר. ביום שישי האחרון מאק שוחררה, ולאחר שהסכימה שלא תשוב למדינה עד סיומו של משבר הקורונה, היא עלתה על טיסה בחזרה לארצות הברית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE