הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משרד המשפטים הודיע: עצרנו את החשודה שגנבה לפטופ מלשכתה של ננסי פלוסי
כיממה לאחר שה-FBI פרסם את שמה ותמונתה של החשוד, סוכנים פדרליים הצליחו לאתר ולעצור את ריילי ויליאמס בפנסילבניה. הדיווחים על כך שהתכוונה למכור את המחשב לגורמים ברוסיה עדיין נמצאים בחקירה, ובשלב זה היא מואשמת רק בהתפרעות ציבורית וכניסה בלתי חוקית למתחם הקפיטול

רשויות החוק הפדרליות איתרו ועצרו את ריילי ג'ון וויליאמס, שלפי החשד פרצה למשרדה של יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, וגנבה משם מחשב נייד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריילי ויליאמס לאחר מעצרה, לצד תיעוד גניבת המחשב הנייד

 

בהודעת משרד המשפטים הוסבר כי ויליאמס נעצרה מוקדם יותר השבוע בפנסילבניה, פחות מ-24 שעות לאחר שצו המעצר שהוצא נגדה פורסם.

וויליאמס הינה תושבת פנסילבניה אשר הייתה אחת מאלפי התומכים של הנשיא לשעבר טראמפ שהסתערו לעבר גבעת הקפיטול ב-6 בינואר.

בשלב זה ויליאמס מואשמת בהתפרעות ציבורית וכניסה בלתי חוקית למתחם הקפיטול. עם זאת, התביעה הפדרלית מתכוונת להעמידה לדין גם בגין גניבת הלפטופ, אולם נסיבות המעשה עדיין נחקרות (ולכן היא טרם הואשמה).

 

מתוך כתב האישום שהוגש נגד וויליאמס

 

פרשת גניבת המחשב הנייד נחשפה מכיוון שבדומה לאלפי החשודים הנוספים, גם תמונתה של וויליאמס פורסמה ע"י ה-FBI לאחר המהומות בוושינגטון. בתוך ימים אחדים פנה ל-FBI גבר שטען שהוא בן זוגה לשעבר של ויליאמס, שטען שחברותיה הציגו בפניו סרטון שבו נראית ויליאמס כשהיא גונבת לפטופ ממשרדה של פלוסי.

הוא אף טען שהיא "מתכננת למכור את המחשב לשירות ביון החוץ של רוסיה (SVR), אולם מסיבה שאינה ברורה העסקה לא יצאה לפועל", כך על פי מסמכי ה-FBI.

יומיים לאחר המהומות האלימות בגבעת הקפיטול, ראש הסגל של פלוסי - דרו האמיל - סיפר שמחשב אומנם נגנב מלשכת יו"ר בית הנבחרים, אך מדובר בלפטופ המשמש רק למצגות וכדומה.

עוד לפני מעצרה, אמה של ריילי סיפרה כי בחודשים האחרונים בתה "פיתחה התעניינות פתאומית בטראמפ", ואף "נהגה לגלוש באתרים ובפורומים המזוהים עם הימין הקיצוני". אביה אף סיפר כי הוא ובתו נסעו יחדיו לוושינגטון, אולם עם ההגעה לבירת ארה"ב כל אחד מהם הלך לדרכו, והם נפגשו בשנית רק בשעות הלילה המאוחרות, אז הם חזרו ביחד לבית המשפחה.

אמה של וויליאמס סיפרה לתקשורת המקומית שבתה ארזה תיק ויצאה מהבית למחרת המהומות, תוך כדי שהיא אומרת שהיא תשוב בעוד מספר שבועות. ב-FBI הוסיפו כי היא סגרה מספר חשבונות שהיו שייכים לה ברשתות החברתיות ואף שינה את מספר הטלפון הנייד שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE