הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודשים לאחר הלידה: ג'יג'י חדיד חושפת את שם בתה
דוגמנית העל, ובן זוגה, זאין מאליק, יוצא להקת וואן דיירקשן, חושפים את שמה של בתם המשותפת הראשונה, והשם מפתיע במיוחד

כזכור, את הבייבי הראשונה קיבלו לעולם אחד הזוגות הפוטוגנים והחמים בתעשייה, ג'יג'י חדיד וזאין מאליק בסוף חודש ספטמבר האחרון. כבר בחודש אפריל, החלו שמועות בכל רחבי הרשת אודות ההריון של השניים, אך הסוד נחשף באופן רשמי רק במסיבת יום ההולדת של דוגמנית העל, חדיד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חדיד והתינוקת החדשה

זהו הבת הראשונה של הזוג הצעיר, ומאז ההריון והלידה, נראה כי שניהם, ובמיוחד חדיד, לא יורדים מהכותרות. ג'יג'י כבר הספיקה לספוג ביקורת ממגזין ווג (כשהוא פרסם ציוץ ובו האשמה כי חדיד משתדלת להסתיר את הבטן ההריונית), לענות לאותה ביקורת (בתגובה אמרה דוגמנית העל שהיא פשוט לובשת בגדים רחבים, ללא כל כוונה להסתיר), להשיק מגזינים, ולדגמן את ההריון הפוטוגני ביותר בביצה. 

לאחרונה, חדיד החליטה שזה הזמן לחשוף את שם בתה ועדכנה את עמוד האינסטגרם הפרטי עם המידע החדש: ״אמא של חי״. העוקבים של דוגמנית העל לא פספסו את האירוע המרגש, והרשת, תוך זמן קצר, עלתה באש. 

מקורב לזוג מספר כי השם הינו מחווה לסבתו של חדיד, מצד האב. פירוש השם בערבית הוא ״הוכתר״, נתון חביב בהתחשב בעובדה כי פירוש שם משפחתו של זאין הוא ״מלך״. כזכור, המעריצים של הזוג, ולמעשה, העולם כולו, חיכה בציפייה רבה לחשיפת השם, וכעת, הסקרנות הגיע לקיצה. 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE