הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כנגד כל הסיכויים: כרטיס יחיד במגה מיליונס זכה במיליארד דולר
בהודעת משרד הלוטו הוסבר כי הכרטיס המנצח נרכש בסופרמרקט קרוגר במישיגן, אולם הזוכה טרם הגיע כדי לקבל את כספו. הוא ייאלץ להכריע האם לקבל את מלוא הסכום ב-30 תשלומים, או האם לוותר על כרבע מהסכום ולקבל את הכסף בתשלום אחד

לאחר קרוב לחמישה חודשים שבהם לא נרשמה זכייה בפרס הראשון בהגרלת ה"מגה מיליונס", אמש מישהו במישיגן הצליח להתגבר על סיכויים של אחד ל-302 מיליון, ושלשל לכיסו מיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

הזוכה המאושר, שטרם הגיע למשרדי הלוטו במישיגן, ניחש בצורה נכונה את כל ששת המספרים - 4, 26, 42, 50 ו-60, ומספר המגה מיליונס 24. 

בהודעת משרד הלוטו המקומי הוסבר כי הכרטיס הזוכה נרכש בסופרמרקט של רשת קרוגר בעיר נובי, כ-40 ק"מ צפון-מערבית לדטרויט. הזוכה המאושר יצטרך להחליט האם לקבל את כספי הזכייה ב-30 תשלומים שנתיים, או שמא יסכים לוותר על כרבע מהסכום כדי לקבל את כ-740 מיליון דולר בתשלום אחד. לכאן או לכאן, הוא יצטרך להקצות כמחצית מהסכום לטובת רשות המסים.

מדובר בסכום הזכייה השלישי בגודלו בהיסטוריה של המגה מיליונס, והזכייה מצטרפת לזו שנרשמה מוקדם יותר השבוע במפעל נוסף, הגרלת הפאוורבול. כזכור, ביום רביעי נערכה הגרלה שבה התברר כי מישהו הצליח לזכות בפרס הראשון בגובה 731.1 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE