הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בוואלי לוס אנג'לס: קו מתח גבוה קרס בסמוך לבית, אב ובתו התחשמלו למוות
נסיבות הטרגדיה בפנורמה סיטי עדיין נחקרות, אולם ככל הנראה האב יצא לבדוק את הנזק שנגרם בעקבות קריסת קו המתח הגבוה, ובתו ניסתה לסייע לו כאשר היא בעצמה התחשמלה למוות. מוקדן החירום הצליח לשכנע את אם המשפחה שלא לצאת החוצה, ובמקום היא המתינה להגעת כוחות המשטרה

משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה לאחר ששני בני אדם נמצאו ללא רוח חיים מחוץ לביתם בוואלי לוס אנג'לס, ככל הנראה לאחר שהתחשמל בעקבות קריסת קו מתח גבוה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר בפנורמה סיטי

 

תחילת האירוע בסביבות השעה 3:30 בלילה שבין ראשון לשני, אז התקבלה פנייה במוקד המשטרה בנוגע לקו מתח גבוה שקרס ברחוב טאפר (Tupper) בשכונת פנורמה סיטי.

עם הגעתם לבית, כוחות המשטרה והצלה גילו שני אנשים ללא רוח חיים בחצר הבית. שמותיהם לא פורסמו, אך קרובי משפחה סיפרו שמדובר באב ובתו. האב, גבר בשנות ה-50 לחייו, ישב בבית כאשר שמע פיצוץ עז. כאשר יצא החוצה לבדוק את המתרחש, הוא התחשמל למוות. בתו, צעירה בשנות ה-20 לחייה, עקבה אחר אביה והתחשמלה למוות אף היא.

אם המשפחה הייתה זו שהתקשרה למוקד החירום המשטרתי, והמוקדן הצליח לשכנע אותה שלא לצאת החוצה עד שנציגי חברת החשמל ניתקו את הבית מזרם החשמל - דבר שככל הנראה הציל את חייה.

 

 

כעבור דקות אחדות החשמל אכן נותק, וכוחות ההצלה ניסו להעניק טיפול לאב ובתו, אולם לא נותרה להם ברירה מלבד לקבוע את מותם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE