הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוברת ההערכה: בתי הספר בלוס אנג'לס לא יפתחו במהלך שנת הלימודים הנוכחית
מוקדם יותר היום הסביר מפקח החינוך בעיר שלא ניתן יהיה לשוב לכיתות עד שכל המורים יתחסנו, מהלך שלא צפוי להתאפשר לפחות עד חודש יוני. אם לא די בכך, בארגון המורים טוענים שקבלת החיסונים אינה מפסיק, ויש להוריד את התחלואה בעיר באופן משמעותי לפני שהתלמידים ישובו לכיתות

מאות אלפי הורים בלוס אנג'לס ממתינים בקוצר רוח לפתיחת בתי הספר בפעם הראשונה מאז חודש מרץ, אך כעת מסתמן כי 600 אלף התלמידים לא צפויים לשוב לכיתות בתקופה הקרובה, ויתכן שבתי הספר יפתחו מחדש רק לקראת שנת הלימודים הבאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביוטנר לצד מספר בתי ספר (צילום: Shutterstock / Getty Images/ AP)

 

הבוקר (שני) הסביר מפקח החינוך במחוז, אוסטין ביוטנר, כי פתיחת כלל בתי הספר הציבוריים בכלל הכיתות (מהגן ועד י"ב) יקרה רק כאשר כל המורים ושאר עובדי בתי הספר יקבלו את החיסון נגד קורונה.

כשלעצמה, מדובר במדיניות שעלולה לעכב את פתיחת בתי הספר הציבוריים בעיר במשך חודשים ארוכים, שכן רק ביום שישי האחרון ראש העיר אריק גרסטי הסביר שיקח עד חודש יוני כדי להשלים את מבצע החיסונים עבור עובדי מערכת הבריאות ודיירי בתי האבות.

אך בארגון המורים הגדול בעיר טוענים שלא ניתן לפתוח את בתי הספר גם לאחר שכלל המורים ואנשי הצוות יתחסנו: "אנו מודאגים מהילדים שאינם יכולים להתחסן, ובייחוד לבני משפחתם שעלולים להידבק. פתיחה בטוחה של בתי הספר חייבת להתרחש רק לאחר שהתחלואה תרד באופן משמעותי בתוך הקהילות עצמן", אמרו בארגון המורים.

 

 

המפקח ביוטנר לא התייחס לטענות ארגון המורים הבוקר, אך הוא כן העביר ביקורת על הקצב שבו תושבי האזור מתחסנים: "אין ספק שחיסונים הם חלק קריטי בהרכבת הפאזל, וכולנו מתוסכלים מקצב החיסונים האיטי על אף המאמצים הגדולים שנעשים בתחום", אמר ביוטנר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE