הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתשומת לב הנוסעים: מעתה תדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית לפני ההגעה לארה"ב
המדיניות החדשה נכנסה לתוקף באופן רשמי במהלך יום שלישי, ובמסגרתה כלל הנוסעים המבקשים לעלות על טיסות לארה"ב, זרים ואמריקאים כאחד, ידרשו להציג בדיקה שלילית שבוצעה 72 שעות או פחות לפני ההמראה. המדיניות חלה גם על המגיעים מטריטוריות אמריקאיות, וגם כאלה שנוחתים בארה"ב במסגרת טיסת קונקשן

היום (שלישי) נכנסה לתוקפה מדיניות חדשה ברחבי ארצות הברית, ומעתה כלל הנוסעים המבקשים להגיע למדינה ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית לפני העלייה למטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, לפני שבועיים ד"ר רוברט רדפילד, מנהל המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) - שמאז הספיק לסיים את תפקידו עם כניסת ממשל ביידן - הציג את המדיניות החדשה, שחלה הן על אזרחים זרים והן על אזרחים אמריקאים.

למעשה, דרישת הבדיקה השלילית חלה גם על נוסעים המגיעים מטריטוריות אמריקאיות כגון גואם, פורטו ריקו וסמואה האמריקאית (וגם נוסעים שמגיעים לארה"ב כדי לעלות על טיסת המשך). בנוסף, חשוב להדגיש כי הדרישה חלה על כלל הנוסעים מעל גיל שנתיים, גם כאלו שקיבלו חיסון נגד קורונה. נוסעים אשר נדבקו בעבר בקורונה יכולים להציג בדיקה שלילית, או לחילופין להציג בדיקה חיובית ביחד עם מכתב מרופא שמתחייב שאותו נוסע סיים את תקופת הבידוד הנדרשת.

 

 

חברות התעופה עצמן, ולא רשויות הבריאות, יהיו אלו שיצטרכו לבדוק האם כל הנוסעים מחזיקים בבדיקה קורונה שלילית. בהתאם לכך, רשויות התעופה העניקו לחברות אישור להוציא נוסעים מטיסות אם הם מסרבים לספק בדיקה שלילית.

"בדיקות כמובן לא מסירות לחלוטין את סיכויי ההידבקות, אבל כאשר משלבים את זה עם תקופת בידוד בבית ונהלים מוכרים כמו חבישת מסכות ושמירה על ריחוק חברתי, אין לי ספק שבדיקות יכולות לצמצם את התפשטות הקורונה במטוסים ובנמלי התעופה, דבר שבהכרח יהפוך את הטיסות לבטוחות ובריאות יותר", מסר לפני שבועיים ד"ר רדפילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE