הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעוניינים לטוס לארה"ב? בקרוב תצטרכו להציג בדיקת קורונה שלילית
לפי הדיווחים, ביממה הקרובה צפויה להתפרסם הודעה רשמית של ה-CDC לפיה כלל הנוחתים, אמריקאים וזרים כאחד, יידרשו להציג בדיקה שלילית שבוצעה 72 שעות לפני ההגעה לארה"ב, אחרת לא יתאפשר להם לעלות על המטוס. מנהל ה-CDC: "ניתן לצמצם את התפשטות הקורונה במטוסים ובנמלי התעופה, דבר שבהכרח יהפוך את הטיסות לבטוחות ובריאות יותר"

ד"ר רוברט רדפילד, מנהל המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), צפוי לחתום ביממה הקרובה על צו מנהלי, במסגרתו כל מי שיבקש לטוס בטיסה בינלאומית לארצות הברית יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית לפני העלייה למטוס. כך על פי הדיווחים בוול סטריט ג'ורנל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המדיניות החדשה תיכנס לתוקף שבועיים בדיוק לאחר החתימה על הצו, כך שאם ד"ר רדפילד יעשה זאת היום, הדרישה להציג בדיקת קורונה שלילית עם הנחיתה בארה"ב תתחיל ביום שלישי, ה-26 בינואר.

כזכור, בחודש שעבר הוחלט להציב דרישה דומה עבור כלל הנוחתים מבריטניה, וזאת לאחר שהתגלתה מוטציה חדשה של הקורונה בממלכה. על אף דרישת הבידוד, הזן החדש של הנגיף אותר במספר מדינות בארה"ב.

בדומה להנחייה שפורסמה בזמנו בנוגע לבריטניה, במסגרת השינויים הנוסעים יידרשו להציג בדיקות קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני מועד ההמראה:

"בדיקות כמובן לא מסירות לחלוטין את סיכויי ההידבקות, אבל כאשר משלבים את זה עם תקופת בידוד בבית ונהלים מוכרים כמו חבישת מסכות ושמירה על ריחוק חברתי, אין לי ספק שבדיקות יכולות לצמצם את התפשטות הקורונה במטוסים ובנמלי התעופה, דבר שבהכרח יהפוך את הטיסות לבטוחות ובריאות יותר", מסר ד"ר רדפילד.

מנהל ה-CDC אומנם לא ציין זאת, אך ההנחייה החדשה תחול הן על אזרחים אמריקאים והן על אזרחים זרים הנוחתים בארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE