הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה לתושבי ניו יורק: מסעדות בעיר צפויות לחדש את פעילותן
כשלושה חודשים לאחר שהנחה לסגור את אזורי הישיבה בחללים סגורים, המושל הודיע כי יאפשר לבתי העסק לשוב ולהכניס את הסועדים בעוד כשבועיים. עם זאת, בכל זאת צפויה מגבלה על כמות השוהים במקום בכל רגע נתון

לאחר חודשים ארוכים שבהם תושבי ניו יורק המעוניינים לסעוד במסעדות נאלצים לבחור בין משלוחים, טייק אוויי או ישיבה במקום חיצוני וקר, מוקדם יותר היום (שישי) נודע כי אזורי הישיבה בחללים סגורים יפתחו מחדש בקרוב מאוד, אם כי עדיין צפויות מגבלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הסביר שהמהלך התאפשר בזכות ירידה משמעותית שנרשמה בשבועות האחרונים בשיעור הבדיקות החיוביות בעיר, שבתחילת ינואר עמד על 7.1% וכיום עומד על כ-4.9%: "כל המודלים צופים ששיעור הבדיקות החיוביות ימשיך לרדת", מסר המושל.

בעקבות כך, קואומו הודיע שיאפשר למסעדות בעיר ניו יורק לפתוח מחדש את אזורי הישיבה, החל מיום ראשון בעוד שבועיים - ה-14 בפברואר שבו חל חג הוולנטיינ'ס. עם זאת, על המסעדות להגביל את כמות הנכנסים ברבע מהתפוסה המלאה, לפחות בשלב ראשוני.

 

 

לדברי המושל, תאריך זה נקבע כדי לוודא ששיעור הבדיקות החיוביות אכן ינועו בכיוון הנכון, אך גם כדי לאפשר לבתי העסק עצמם להיערך למהלך.

כזכור, תעשיית המסעדות בתפוח הגדולה נפגעה קשות כבר בחודש מרץ אשתקד, כאשר משבר הקורונה היכה בעיר וגרם להכרזה על סגר (וכמובן גם סגירת המסעדות). בחודש ספטמבר אומנם התאפשר למסעדות בעיר להיפתח מחדש עם מגבלות, אולם בתוך חודשים בודדים הרשויות שוב נאלצו להורות על סגירתן.

ראש העיר דה-בלאזיו נשאל על הסוגייה הבוקר, עוד בטרם התייחס אליה המושל, והוא אמר שהוא משאיר את ההחלטה הסופית לקואומו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE