הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה לבעלי המסעדות: ניו יורק הודיעה על הקלה נוספת במגבלות הקורונה
רק לפי שבוע ימים הוחלט לאפשר את פתיחתם המחודשת של אזורי הישיבה בחללים סגורים, עם עד רבע מהתפוסה המלאה, אך הבוקר נודע כי הרשויות במדינה יאפשרו לבעלי העסקים להגיע לעד 35% מהתפוסה המלאה כבר בשישי הבא. לפי ההערכות, הפתיחה ההדרגתית תימשך אל תוך חודש מרץ

למסעדות ברחבי העיר ניו יורק יתאפשר להרחיב את אזורי הישיבה בחללים סגורים כבר בשבוע הבא, כך הודיע הבוקר (שישי) מושל המדינה, אנדרו קואומו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, לבעלי המסעדות התאפשר לפתוח מחדש את אזורי הישיבה בחללים סגורים (כלומר, שאינם חיצוניים) ב-12 בפברואר. עם זאת, הוסבר כי הפתיחה תתבצע באופן הדרגתי, ועל כן על המסעדות להגביל את כמות הסועדים ברבע מהתפוסה המלאה.

כמו כן, שעות הפעילות של מסעדות הוארכו, ומיום שישי שעבר התאפשר להן להיסגר בשעה 11:00 בלילה, ולא ב-10:00 בלילה כפי שהיה נהוג עד אז.

כעת, במסגרת השינויים שעליהם הכריז המושל, כמות השוהים במסעדות בכל רגע נתון יעלה לעד 35% מהתפוסה הרגילה, החל מיום שישי הבא, ה-26 בפברואר.

 

 

בהודעתו הסביר קואומו כי המהלך נועד ליישר קו עם המדיניות של ניו ג'רזי, שאף היא מתירה להכניס 35% מהתפוסה המלאה. עם זאת, עדיין קיימים פערים בין חמשת רובעי ניו יורק לבין אזורים מסוימים בלונג איילנד, שבהם מסעדות מכניסות עד 50% מהתפוסה המלאה.

ככל הנראה, אם תחלואת הקורונה תמשיך לרדת, ניו יורק תמשיך בפתיחה ההדרגתית של המסעדות בתחילת חודש מרץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE