הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'אירוע חשיפת מין העובר' שוב גובה קורבנות: בן 28 מניו יורק נהרג בפיצוץ מכשיר פירוטכני
רשויות החוק הוזעקו לבית בעקבות הדיווחים על הפיצוץ, ומותו של כריסטופר - שנערך לקראת לידת ילדו - נקבע במקום. אחיו הצעיר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים. חקירה נפתחה, אך בשלב לא ברור מה הוביל לטרגדיה הקשה

תושב ניו יורק בשנות ה-20 לחייו נהרג, ואחיו הצעיר נפצע באורח קשה אתמול (ראשון) בעקבות פיצוץ שאירע בעת שהשניים בנו מכשיר פירוטכני לקראת אירוע חשיפת מין העובר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP / משטרת מדינת ניו יורק)

 

שוטרי משטרת מדינת ניו יורק הוזעקו לבית בעיירה ליברטי, כ-140 ק"מ צפון-מערבית למנהטן, בסביבות השעה 12:00 בצהריים (שעון מקומי) ביום ראשון.

דובר המשטרה מסר כי כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של אחד האחים, ובהמשך נודע כי מדובר בכריסטופר פקני בן ה-28, שנערך לקראת לידת ילדו.

בנוסף, האח הצעיר זוהה כמייקל פקני, והוא פונה למרכז הרפואי 'גארנט' במידלטון. בהודעת המשטרה הוסבר כי הוא נפגע ברגליו ומאושפז במצב קשה, אולם לא נמסרו פרטים נוספים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה, ביחד עם המחלקה לסילוק פצצות, אך בשלב זה לא פורסם מידע נוסף על אותו 'מכשיר פירוטכני', ולא ידוע מה בדיוק גרם לאסון הגדול.

אין זו הפעם הראשונה שבה אירוע משפחתי לחשיפת מין העובר גורם לאסון, שכן בשנה שעברה תקלה במכשיר פירוטכני במהלך מסיבה משפחתית הובילה לשריפת ענק בקליפורניה, בה עשרות אלפים פונו מבתיהם ובן אדם אחד נהרג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE