הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איקאה מוכרת עתה בתים זעירים לצעירים חסרי-כסף
משבר הקורונה, העלייה במחירי הנדל"ן, קריסת ענף המסעדנות בערים הגדולות, וניסיון להראות את הבתים כ"ידידותיים סביבתית" מסבירים את העלייה בביקוש אחר בתים זעירים? כמה זעירים, אתם לא תאמינו

הפגיעה הכלכלית של הנגיף הייתה קשה במיוחד עבור דור המליניאלים אבל נראה שלאיקאה יש פיתרון עבורם.

בהתחשב בכך שרבים מהם החליטו לעשות תארים חסרי תועלת ולגייס חובות לימודים תוך שהם בוחרים להיות ברמנים, נראה כי בעולם שלאחר המגיפה, ההאטה הכלכלית שדרסה את ענף המסעדנות מהם רבים מהם התפרנסו נותנת את אותותיה.

צעירים רבים אוספים צ'קים ממשלתיים או מוצאים מקומות עבודה אחרים או מנסים להשתלב בקריירה חדשה. וכך, כאשר מחירי הדירות עולים, הסבירות לדיור איכותי הפכה מחוץ להישג ידם של רבים.

בגלל זה איקאה, כן, חנות הרהיטים המשתלמת שמוכרת קציצות וגלידות בסגנון שוודי, משווקת כעת בתים זעירים לאותם מלניאלים.

הבית הזעיר תופס תאוצה בעשור האחרון מכיוון שאי-שוויון בעושר, המונע בעיקר על ידי הבנק המרכזי של ארה"ב, והמשאיר את מרבית העושר מרוכז בכמה ידיים בלבד, הביא להחרפת מצבו של מעמד הביניים, ואנשים המצמצמים על ימין ועל שמאל הולגים ובוחרים בבתים זעירים למחייתם - כמה זעירים? תחזיקו חזק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איקאה השיקה את פרויקט Tiny Home כדי לנצל את המגמה הזו.

המבנה בגודל 187 רגל מרובע (שהוא 17.35 מטר מרובע!), או מה שאפשר לראות כקרוואן, הידוע בכינויו "בית זעיר" להיפסטרים, מצויד בחומרים מתחדשים, רב-פעמיים וממוחזרים לריהוט פנימי, פאנלים סולאריים על הגג, מים ממוחזרים, מטבח ויחידת משאבת חום ללא מזגן.

 

במסווה של מינימליסטים המודעים לסביבה, מליניאלים הנמשכים לעבר בתים זעירים לא מבינים שרמת החיים שלהם פשוט קורסת.

בניגוד לרהיטי ה'הרכב זאת בעצמך' שהחברה השוודית ידועה בהם, בתים זעירים אלה מורכבים מראש במפעל בשותפות עם חברת המדיה ווקס קריאטיב ו-ESCAPE, חברת בתים זעירים המבוססת מויסקונסין.

במהלך המגפה חיפושים באינטרנט אחר "בתים זעירים" הגיעו לשיא של חמש שנים.

כשאמזון כבר מוכרת בתים זעירים, כל מה שנותר לשאול הוא כמה זמן עד שוולמארט תצטרף למסיבה?

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE