הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקס גלובוס הזהב הסתיים: הנה כל מה שקרה מאחורי הקלעים
טקס פרסי גלובוס הזהב ה-78 שודר בניו יורק ולוס אנג'לס במתכונת אינטימית, כמו רוב האירועים של השנה החולפת. אך מה קרה כאשר המצלמות כבו? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים העסיסיים ביותר

רוב המועמדים של טקס גלובוס הזהב השנה נאלצו להישאר בבית, ואלו אשר הגישו פרסים, דווקא נאלצו להגיע לאולם לצילומים (טינה פיי ואיימי פוהלר אשר הנחו בפעם ה-4 את הטקס). האילוצים שהביאה עימה הקורונה הצליחו לגרום ללא מעט תקלות משעשעות, כאשר השחקן דניאל קאלויה, אשר זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב״יהודה והמשיח השחור״ שכחת לבטל את השתקת המיקרופון שלו, ודיבר דקות ארוכות מבלי שהיה ניתן לשמוע את דבריו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה עוד התרחש כאשר המצלמות כבו? השחקנית קיילי קווקו, אשר הפסידה את פרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית (לשחקנית קת׳רין אוהרה) פרסמה תמונה בה היא יושבת בשמלה מהודרת על הרצפה, ואוכלת פיצה. לצד התמונה כתבה: ״אני רוצה להודות ל...לא משנה״. 

נראה שהמתכונת המצומצמת והמקוונת של הטקס הנוצץ הצליחה לגרום לכוכבים הגדולים להוריד הילוך, להשקיע פחות בלוק, להשתטות יותר, ובעיקר, לא להיות מחויבים להישאר שעות ארוכות, עד לסיום הטקס. השחקנית לורה דרן למשל, לפי הדיווחים, הייתה במקום במשך כ-7 דקות בלבד, ומהירה לחזור הביתה, ברגע שהמצלמות כבו. 

הלכה הביתה אחרי 7 דקות: לורה דרן

 הסדרה שהצליחה לגרוף את מירב הפרסים השנה היא ״הכתר״, אשר זכתה ב-4 פרסים. בגזרת הקולנוע, הסרט של הבמאית קלואי ז׳או ״Nomadland״ זכה בפרס היוקרתי ביותר אולי בטקס- סרט הדרמה הטוב ביותר, מה שהפך את היוצרת לאישה השנייה בהיסטוריה אשר מקבלת את הפרס בקטגוריה זו, מאז 1983. 

כמובן, שאי אפשר שלא להזכיר את ייצוגה של השחקנית הישראלית שירה האס, אשר הייתה מועמדת בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על תפקידה במיני סדרה ״המורדת״, אך חזרה הביתה בידיים ריקות, כאשר השחקנית אניה טיילר ג׳וי זכתה, על תפקידה בסדרה ״גמביט המלכה״. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE