הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שדדו שעון 'ריצ'רד מיל' בשווי מאות אלפי דולרים": נחשפו פרטים חדשים על תקרית הירי במסעדת 'אל פסטיו'
החיפושים אחר שלושת החשודים נמשכים היום, ונבדקת האפשרות שמדובר בכנופיית שודדים שעומדת מאחורי לפחות 3 תקריות דומות בשבועות האחרונים. במקביל, ישנם דיווחים לפיהם הם הצליחו להימלט מהמסעדה בבוורלי הילס עם שעון יוקרה בשווי 400 אלף דולר

רשויות החוק בבוורלי הילס ממשיכות לחקור את תקרית הירי שאירעה אתמול (חמישי) במסעדה יוקרתית בעיר, אך מסתבר שאירועים מסוג זה הפכו לשכיחים למדי ברחבי מחוז לוס אנג'לס בשבועות האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכאוס הגדול שנרשם אתמול מחוץ למסעדה בבוורלי הילס

 

כזכור, בסביבות השעה 2:30 בצהריים שלושה גברים פרצו למסעדת Il Pastaio, בפינת הרחובות נורת' קניון וברייטון, ודרשו לקבל את השעון של אחד הסועדים.

 

 

ישנם דיווחים לפיהם מדובר בשעון של חברת ריצ'רד מיל, שעלותו נאמדת ב-400 אלף דולר. שלושת החשודים הצליחו להימלט עם השעון היקר, ובמהלך המאבק שלהם עם הסועדים הם ירו באישה שישבה בשולחן. היא נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים.

החיפושים אחר שלושת החשודים נמשכים גם היום, אולם מסתבר שזו ממש לא הפעם הראשונה שתקרית מסוג זה מתרחשת.

 

זירת האירוע, מחוץ למסעדה בבוורלי הילס

 

למעשה, פחות מ-24 שעות לפני הירי ב-Il Pastaio שוטרי משרד השריף הוזעקו לווסט הוליווד, וזאת לאחר ששלושה גברים תקפו אישה באיומי אקדח, וגנבו ממנה שעון יקר ותיק של לואי ויטון.

יממה אחת קודם לכן נרשמה תקרית דומה, הפעם באזור בוורלי גרוב, כאשר שלושה חמושים שדדו שתי נשים ונמלטו עם תכישים יקרים. אם לא די בכך, כחודש ימים קודם לכן אירעה תקיפה לאור יום בשד' מלרוז, כאשר גבר נשדד באיומי אקדח ונלקח ממנו שעון רולקס יקר.

במשטרה ממשיכים לחקור את כלל האירועים הללו, אך עד כה לא התקבלה הודעה רשמית על כך ששלושת החשודים במעשי השוד הם אלו שעומדים מאחורי הירי אתמול.

 

האישה שנורתה ב-Il Pastaio, אתמול בבוורלי הילס

 

עוד לפני שהתקבלו הדיווחים הראשוניים על התקרית ב-Il Pastaio, אתמול פורסם דו"ח חדש שמצביע על כך שבמהלך החודשיים הראשונים של שנת 2021 נרשם זינוק חד במספר תקריות הירי ברחבי לוס אנג'לס, וכתוצאה מכך גם מספר הנפגעים מירי עלה באופן דרסטי.

הדו"ח פורסם ע"י מכון "קרוסטאון", מלכ"ר הפועל במסגרת החוג ללימודי עיתונות באוניברסיטת דרום קליפורניה (USC) במרכז לוס אנג'לס. מחברי הדו"ח בחנו את נתוני הפשיעה וגילו כי בינואר ופברואר התקבלו 570 דיווחים על ירי מכלי נשק. מדובר בעלייה בלתי נתפסת של 88%, בהשוואה ל-303 התקריות הדומות שאירעו במהלך החודשיים הראשונים של 2020.

אם לא די בכך, במהלך החודשיים הראשונים של השנה 267 תושבי לוס אנג'לס נורו - עלייה של 141% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה נורו 111 איש.

חשוב להבהיר כי נתון זה מתייחס לכלל האנשים שנפגעו מירי, אך כאשר מביטים על נתוני הרציחות ניתן לראות ש-64 נורו למוות בחודשיים הראשונים של 2021. זוהי עלייה של 39% לעומת 46 מקרי הרצח בינואר ופברואר 2020.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

במשטרת לוס אנג'לס מנסים להתמודד עם גל הפשיעה האלים, וסגנית המפקדת רג'ינה סקוט הסבירה שהאזור הבעייתי ביותר נמצא בדרום העיר, שם נרשמה עלייה של 165% במספר תקריות הירי ו-358% במספר התושבים שנפגעים מירי.

"אם משווים את הנתונים בדרום לוס אנג'לס לשאר העיר, ניתן לראות שקרוב לשני-שליש, 65%, מתקריות הירי מתבצעות בדרום העיר", הסבירה סקוט והוסיפה, "בששת השבועות האחרונים נורו 110 אנשים בדרום לוס אנג'לס. בשנה שעברה נתון זה עמד על 24. לא ראינו מספרים כאלה מאז סוף שנות ה-90 או תחילת שנות האלפיים".

מחד, אין ספק שמדובר בנתונים שמעוררים דאגה רבה בקרב התושבים. מאידך, הנתונים לא מפתיעים במיוחד והם מראים שהמגמות שנרשמו לקראת סוף שנת 2020 לא הסתיימו עם המעבר לשנה החדשה.

כפי שדיווחנו בסוף נובמבר, משבר הקורונה גרם לשינויים רבים בחיי השגרה בלוס אנג'לס, כאשר הבולט מתוכם הוא הדרישה לחבוש מסכות בחנויות, סופרמרקטים ובתי עסק אחרים. מסתבר שיש מי שמנצל את זה כדי לצאת להסתיר את זהותם כאשר הם עוברים על החוק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE