הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלימות פוליטית ברחובות מנהטן: התנגשויות בין תומכי טראמפ ואנטיפה בניו יורק
צעדה המונית של תומכי הנשיא ה-45 ברחובות מנהטן יצאה משליטה כאשר מספר פעילי אנטיפה ו-BLM החלו לתקוף את הצועדים, מספר מעצרים התרחשו בזירה

תומכי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ צעדו ביום שישי במורד השדרה החמישית במנהטן כשהם נושאים כרזות עצומות שעליהן נכתב 'טראמפ 2024'.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האירוע הוצג כחשיפת דגל "טראמפ מציל את אמריקה", והציג כל מיני שלטים וכרזות בעד טראמפ, כולל כרזה אחת שתיארה את ראש בית הנבחרים הדמוקרטי ננסי פלוסי כשדה.

לקראת סיום האירוע, צועדי טראמפ ופעילי אנטיפה ו"BLM" התנגשו, מה שהוביל למעצרם של שישה אנשים כך על פי חדשות RSBN.

כידוע באחרונה השתעשע טראמפ בפומבי בכנס הפעולה הפוליטית השמרני (CPAC) ברעיון של ריצה נשיאותית נוספת בשנת 2024 - כשאמר כי "אולי אנצח אותם בפעם השלישית".

הנשיא לשעבר הציג את רשימת הישגיו במהלך כהונתו בבית הלבן תוך שהוא חוזר על טענתו לפיה ניצח בבחירות 2020 ותוך שהוא מאשים את בתי המשפט בפחדנות והיעדר אומץ לעשות את הדבר הנכון.

עתה טראמפ ממוקד בסיוע לסנאטורים ומושלים נאמנים אליו להיבחר לסנאט ולבתי המושלים בבחירות 2022, ובתוך כך נאמר על ידי מקורביו כי הוא בהחלט שוקל בחיוב ריצה נוספת ב-2024, מה גם שהוא עדיין המועמד המוביל מקרב הרפובליקנים.

לדברי כמה ממוקרביו טראמפ דן בבחינת סגני נשיא אלטרנטיביים לסגן הנשיא לשעבר מייק פנס אשר סירב למנוע את אישור האלקטורים ב-6 בינואר.

טראמפ עושה כעת חשבון של מי היה נאמן לו בימיו האחרונים בבית הלבן ומי לא, כך על פי חדשות בלומברג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE