הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מולטי-מיליונר חדש בפלורידה: זוכה יחיד ב-238 מיליון דולר בהגרלת הפאוורבול
זוהי הפעם הראשונה מזה חודשיים שבה נרשמת זכייה בפרס הראשון, שכן הזוכה המאושר ניחש נכון את כל ששת המספרים. לא ברור אם יבחר לקבל את מלוא הכסף בתשלומים, או שמא יעידף לקבל סכום נמוך יותר בתשלום אחד

תושב או תושבת פלורידה הפכו אמש (שבת) למולטי-מיליונרים, לאחר שבפעם הראשונה מזה כחודשיים נרשמה זכייה בפרס הראשון בהגרלת ה"פאוורבול".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

לפי הודעת משרד הלוטו בפלורידה, הכרטיס הזוכה נרכש בעיירה לאץ' (Lutz), כעשרים ק"מ צפונית מטמפה.

הזוכה המאושר, שכמובן טרם הספיק להגיע לקבל את הפרס, הצליח לנחש את כל ששת המספרים (חמשת המספרים "הרגילים" 06, 14, 38, 39 ו-65, ומספר ה"פארוובול" 06), ובכך הוא גרף את הפרס הראשון בגובה 238 מיליון דולר.

היות שהזוכה טרם הגיע למשרדי הלוטו, לא ברור אם בכוונתו לדרוש לקבל את כספו בתשלום אחד (שיהיה נמוך באופן משמעותי מ-238 מיליון דולר), או שמא יעדיף לקבל את מלוא הסכום בתשלומים שנתיים. לכאן או לכאן, אותו זוכה ייאלץ לשלם עשרות מיליונים למס הכנסה.

כאמור, זוהי הפעם הראשונה שבה נרשמת זכייה בפרס הראשון בפאוורבול מאז אמצע חודש ינואר, אז תושב מרילנד זכה ב-731.1 מיליון דולר. ההגרלה הבאה תיערך ביום רביעי הקרוב, וסכום הזכייה יחזור להיות 20 מיליון דולר (וימשיך לעלות ככל שלא תהיינה זכיות נוספות בפרס הראשון).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE