הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דלתא איירליינס הודיעה רשמית: מדיניות חסימת המושב האמצעי תבוטל ב-1 במאי
בזמן שחלק מחברות התעופה חסמו את המושב האמצעי במשך תקופה קצרה, דלתא עשתה זאת במשך שנה שלמה. אלא שכעת, כאשר מבצע החיסונים מתקדם וכמות הנוסעים הולכת ועולה, מנכ"ל דלתא הודיע על השינוי המשמעותי

דלתא איירליינס, חברת התעופה האמריקאית האחרונה שעדיין חוסמת את המושב האמצעי במטוסיה, הודיעה מוקדם יותר היום (רביעי) כי בכוונתה להפסיק את מדיניות זו בתוך חודש ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כזכור, ההחלטה לחסום את המושב האמצעי (במטוסים שבהם יש 3 מושבים בכל צד) התקבלה בשבועות הראשונים של המשבר, באפריל 2020, מתוך ההנחה שזה יעודד אנשים לטוס חרף המגפה העולמית.

במהלך השנה האחרונה, מנכ"ל דלתא - אד בסטיאן - הצביע על מדיניות זו כהוכחה לכך שהחברה "מקשיבה ללקוחותיה". אולם כעת הוא טוען ששני-שליש מהנוסעים בשנה האחרונה צפויים לקבל לפחות זריקת חיסון אחת עד ה-1 במאי, המועד שבו דלתא תפסיק לחסום את המושב האמצעי.

חשוב לציין שדלתא לא הייתה חברת התעופה היחידה שפעלה כך, שכן גם סאות'ווסט, ג'ט בלו ואלסקה חסמו את המושב האמצעי במשך חודשים ארוכים. אמריקן איירליינס אף עשתה זאת במשך שבועות ספורים, ואילו יונייטד איירליינס בחרה שלא לאמץ את המדיניות כלל וכלל.

 

אילוסטרציה (צילום: דלתא איירליינס)

 

ככל הנראה, ראשי דלתא החליטו לשנות את המדיניות לאור העובדה שרמת הביקוש לטיסות התחילה לעלות. כפי שדיווחנו מוקדם יותר החודש, ב-12 במרץ עברו בנמלי התעופה 1,357,111 נוסעים - הכמות הגדולה ביותר ביממה אחת מאז ה-15 במרץ 2020. לעומת זאת, נקודת השפל הגיעה ב-14 באפריל 2020, כאשר 87,534 נוסעים עברו בעמדות הבידוק של מנהל הבטיחות בתעבורה (TSA).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE