הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח הסטודנט באוניברסיטת ייל: המצוד אחר החשוד מתרחב ל-190 מדינות נוספות
באינטרפול הסכימו להוציא צו מעצר כנגד קווינז'ן פאן, יליד שנחאי וסטודנט לתואר שני ב-MIT שחשוד ברצח של קווין ג'יאנג מוקדם יותר השנה. ג'יאנג נורה מחוץ למכוניתו, והחוקרים טרם הצליחו לייחס מניע למעשה. על אף הוצאת צו המעצר הבינלאומי, חוקרי המשטרה לא יודעים לומר אם החשוד ברח מארה"ב

כחודשיים לאחר הרצח של חייל אמריקאי לשעבר וסטודנט באוניברסיטת ייל, קווין ג'יאנג, המצוד אחר החשוד מתרחב כעת למדינות נוספות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנדרטה שהוקמה בסמוך למקום הרצח בקונטיקט (צילום: AP)

 

לבקשת שירות המרשלים האמריקאי, צו מעצר בינלאומי הוצא כנגד קווינז'ן פאן, החשוד ברצח, ע"י ארגון המשטרתי הבינלאומי אינטרפול.

פאן מבוקש בעקבות הרצח וגניבה מדרגה שנייה, ובעזרת הצו ארצות הברית תוכל לדרוש את הסגרתו למדינה אם וכאשר יילכד במדינה זרה.

 

 

פאן היה סטודנט לתואר שני במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), ולפי שירות המרשלים הוא נצפה בפעם האחרונה ב-11 בפברואר באזור העיר אטלנטה שבג'ורג'יה. חמישה ימים קודם לכן, פאן ירה למוות בג'יאנג, סטודנט לתואר שני אף הוא, באוניברסיטת ייל היוקרתית.

עוברי אורח מצאו את ג'יאנג ב-6 בפברואר בסמוך למכוניתו כשהוא סובל ממספר פצעי ירי, ומותו נקבע במקום.

 

הנרצח, קווין ג'יאנג (מימין) והחשוד ברצח, קווינז'ן פאן (צילום: משטרת ניו הייבן)

 

חוקרי המשטרה ממשיכים לבדוק את נסיבות התקרית הקטלנית, אך עד כה הם לא מצליחים להצביע על מניע ברור למעשה. בין היתר, נבדקת האפשרות שמדובר במקרה של 'רוד רייג' כתוצאה מתאונת דרכים קלה, אולם טרם התקבלו אישורים רשמיים על כך.

כעת, במשטרה מבקשים את עזרת הציבור באיתורו של החשוד. עם זאת, היות שהוא תואר כ"חמוש ומסוכן", במשטרה ביקשו שלא להתקרב אליו ולא לנסות להתעמת איתו, ובמקום פשוט לחייג למוקד החירום 911.

למעשה, המצוד אחר פאן נמשך מאז התקרית לפני כחודשיים, אולם כעת החיפושים אחריו יתרחבו ל-194 מדינות נוספות.

לא ברור האם פאן - יליד העיר שנחאי שבסין - הצליח להימלט מהמדינה מאז הרצח, אך לפי ההערכות הוא יתקשה לעשות זאת בשל החיפושים אחריו (שמו מופיע במאגרי המידע של ה-TSA וארגונים נוספים) ולאור סגירת גבולותיה היבשתיים של ארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE