הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרכז החיסונים נסגר מוקדם לאחר דיווחים על תופעות לוואי בשל קבלת חיסון 'ג'ונסון אנד ג'ונסון'
"נקטנו משנה זהירות" מדווחים בעיר הגדול במדינת קולורדו, דנבר שבה נסגר מרכז החיסונים המרכזי בעיר. אך אין זו הפעם הראשונה ששורת תופעות לוואי נגרמת מחיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון, למרות זאת, עדיין מדובר במקרים נדירים והרופאים לא ממהרים להמליץ על צעדים דרסטיים

13 אנשים באתר חיסון COVID-19 בקולורדו סבלו ביום רביעי מתגובות שליליות לחיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון - וכך החליט מתקן אספקת החיסונים להפסיק את פעילותו מוקדם, כך על פי דיווח הניו יורק פוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גורמים רשמיים לא גילו את סוגי התגובות שסבלו פחות מאחוז אחד מיותר מ-1,700 האנשים שקיבלו את הזריקות בפארק "מוצרי הספורט של דיק" בעיר דנוור קולורדו, כך לפי דיווח ה'דנבר גאזט'.

מאמץ אספקת החיסונים נעשה בחסות מדינת קולורדו וחברת 'שירותי הבריאות סנטורה'.

בעקבות סגירת האתר בשעה מוקדמת במהלך היום למעלה מ-600 אנשים שקבעו לעצמם תור לקבלת החיסון ביום רביעי לא הצליחו להשיג את מבוקשם בעקבות הסגירה המוקדמת.

"עקבנו אחר הפרוטוקולים שלנו ובשפע זהירות קיבלנו את ההחלטה - בשותפות עם המדינה - להשהות את הפעילות להמשך היום", אמרו גורמי הבריאות של סנטורה בהצהרה.

אנשים עם פגישות שנדחו יועברו מחדש כדי לקבל את זריקותיהם באתר אחר ביום ראשון.

 

אין זו הפעם הראשונה שעולות בעיות בהיקשר לחיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון בארה"ב, החיסון "הצעיר" מבין אחיו הגדולים של מודרנה ופייזר.

למרות שרגולטורי התרופות אישרו את החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון בחודש שעבר.

נכון ל-30 במרץ, על פי הדיווח הפסיבי על מערכת הדיווח על אירועים שליליים (VAERS), 1,005 דיווחים על בעיות עור בעקבות החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון הוגשו בארצות הברית, כולל מקרה חמור במיוחד שבו עורו של אדם בן 74 החל להתקלף בפתאומיות.

בסך הכל נכון לשבוע שעבר התקבלו כ-160,137 דיווחים על תופעות לוואי בעקבות קבלת החיסון.

הרשויות הפדרליות, כולל ה-CDC, אומרות כי הן עוקבות אחר דיווחים על תגובות אלרגיות קשות לחיסון החדש, כולל על ידי מעקב אחר דיווחי ה-VAERS.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE