הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראד פיט יצא ממרכז רפואי בבוורלי הילס כשהוא על כיסא גלגלים
השחקן האהוב, ובמקרה גם האקס המיתולוגי ואב ילדיה של השחקנית אנג׳לינה ג׳ולי, נתפס כשהוא יוצא ממרכז רפואי, על כיסא גלגלים. לפי הדיווחים, פיט עבר הליך רפואי אשר דרש משככי כאבים חזקים, מה שדרש סיוע של כיסא גלגלים

רק השבוע, הוכרז באופן רשמי כי השחקן בראד פיט יגיש ככל הנראה את הפרס בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר, בטקס האוסקר הקרוב, אשר יתרחש ממש בקרוב, ב-25 לחודש. לאחרונה, צלמי הפפארצי הצליחו לתפוס את בראד פיט כשהוא יוצא ממרכז רפואי פרטי בבוורלי הילס כשהוא על כיסא גלגלים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונות הצליחו לעורר סערה ברשת, כאשר הדאגה הגדולה שעלתה הייתה האם השחקן יצליח להופיע בטקס האוסקר הקרוב, ולהגיש את הפרס המוכר? נכון לעכשיו, לפי הדיווחים, השחקן נמצא במצב בריאותי תקין, וככל הנראה היה צריך עזרה של כיסא גלגלים בעקבות הליך רפואי שעבר.

כזכור, בראד פיט לאחרונה נמצא לא מעט בכותרות בעקבות הליך הגירושים המורכב והתקשורתי עם אנג׳לינה ג׳ולי, כאשר רק לאחרונה נודע כי השניים צפויים להגיע לבית המשפט שוב, בעקבות עדויות של ג׳ולי וילדיה על התנהגות בלתי הולמת של פיט, ובעיות התמכרות לאלכוהול.  

רק לפני שבועות מספר, נתפס אביה של ג׳ולי ברחוב, ונשאל על ידי צלמי הפפארצי אודות בראד פיט, כאשר הוא לא מסר מידע רב, רק אמר כי הוא מכיר את בעיות השתייה של בראד, ושהוא מתפלל עבור לשלומו ובריאותו. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE