הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זינוק של עשרות אחוזים": מגיפת מחלות-מין שוטפת את אמריקה, מיליונים חיפשו בגוגל - "מה הסימפטומים של כלמידיה?"
נראה כי במהלך מגיפת הקורונה ארה"ב רשמה זינוק מטאורי במקרי ה-STD כמו גם בהתפרקויות של מערכות יחסים, הנתונים המלאים והמדהימים בכתבה

שיעורי ה-STD ממריאים באמריקה ונתונים חדשים מעידים כי שאלת המין הפופולרית ביותר בשנה האחרונה הייתה: "מה הם הסימפטומים של כלמידיה?"

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחקר של מרפאת הבריאות 'מארס' מגלה שמונח החיפוש צבר יותר משני מיליון צפיות בשנת 2020, בעוד שחיפושים אחר "בדיקת STD בקרבתי" הוכפלו פי ארבעה בין אפריל 2020 לסוף השנה. ללא ספק נתונים מבהילים. "שאילתות חיפוש הן צילום רנטגן לנפש הציבורית, וכשמדובר במין ומערכות יחסים, ייתכן שיש לנו כמה בעיות", מדווח אתר החדשות המרכזי אקסיוס.

כפי שהדגשנו בשבוע שעבר, נתוני החיפוש תואמים את העלייה המתמשכת במקרי מחלות מין באמריקה.

מחלות המועברות במגע מיני הגיעו לשיא זו השנה השישית ברציפות, כאשר חוקרי CDC מצאו עלייה של 30 אחוזים במחלות מין בין 2015 ו 2019 - בממוצע גבוה למדי של 7.5 אחוזים בשנה.

על פי הנתונים העדכניים, 2.5 מיליון אמריקאים סבלו מזיהומי כלמידיה, זיבה או עגבת בשנת 2019, כאשר מקרי הכלמידיה עלו ב-61 אחוזים ומקרי הזיבה עלו ב-42 אחוז בקרב צעירים בגילאי 15 עד 24.

בינתיים, נתונים מוקדמים על חיפושים לשנת 2021 מצביעים על כך שיותר מערכות יחסים מתפרקות, עם שאלות לגבי "מה זה Ghosting?" (סינון) שהוכפלו בין נובמבר 2020 לפברואר השנה.

אולי לכל ההפקרות המינית מלאת ה-STD יש קשר לעלייה ב-Ghosting...

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE