הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנכדים הם הכל בשבילו, הוא לא היה עוזב אותם": חיפושים בלאס וגאס אחר נהג אובר שנעלמו עקבותיו
בתחילת מרץ ג'ון שולץ בן ה-60 יצא לעבוד כנהג אובר, אך כאשר לא שב לביתו בערב המשפחה פנתה למשטרה ודיווחה עליו כנעדר. ימים בודדים לאחר מכן אותרה מכוניתו במרחק של כשעתיים מהבית. במקביל לחקירת המשטרה, גם בני המשפחה וחברים של ג'ון בן ה-60 מחפשים אחריו

רשויות החוק בדרום נבאדה פתחו בחקירה לאחר שתושב אזור לאס וגאס נעלם מביתו לפני כחודש וחצי, בעת שיצאה לעבוד בשירותי הנסיעות השיתופיות אובר וליפט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ון שולץ, בתמונה שהופצה ע"י בני משפחתו (צילום: GoFundMe / Shutterstock)

 

האיש, ג'ון שולץ בן ה-60, עבד במשך שנים כפקח טיסה, ומאז שפרש מהתפקיד הוא עבד במשרה חלקית - בעיקר בשעות הבוקר - כנהג אובר וליפט.

כפי שנהג לעשות כמעט בכל יום, גם ב-8 במרץ הוא יצא מהבית בשעות הבוקר המוקדמות. אשתו של שולץ החלה לחשוש שמשהו לא כשורה כאשר הוא לא דיבר איתה בטלפון כפי שנהג לעשות, והחשש רק הלך והתגבר כאשר ג'ון לא שב לבית בשעות הערב.

הת'ר, בתו של ג'ון, סיפרה שקיבלה שיחת טלפון מאמה באותו יום: "היא הייתה היסטרית, היא אמרה שהיא לא שמעה ממנו כל היום, וכאשר היא ניסתה להתקשר אליו השיחה עברה ישר לתא קולי", היא סיפרה והוסיפה, "בדקנו בכל המקומות שהוא אהב לבלות בהם באזור העיר, והתקשרנו לכל מי שאנחנו מכירים, אבל אף אחד לא ראה אותו או שמע ממנו".

 

 

משפחת שולץ, המתגוררת בשכונת רודס ראנץ' במערב העיר, פנתה למשטרת לאס וגאס ודיווחה על ג'ון כנעדר. ארבעה ימים לאחר מכן, מכונית הטויוטה פריוס של ג'ון נמצאה באזור 'ווילר פאס' - כשעתיים נסיעה לכיוון מערב - בדרך עפר מלאה בבוץ.

מדובר באזור שבו נוסעים רק רכבי שטח, והת'ר סיפרה שאביה גדל במינסוטה ואף התגורר באוהיו - שתי מדינות שבהן יורדת כמות גדולה של שלג בכל שנה. לדבריה, אביה לא נהג לנסוע במקומות כאלה, ובוודאי שלא היה מנסה לעבור בדרכים מסוג זה עם מכונית מסוג פריוס: "אין שום דבר בכל הסיפור הזה שהגיוני לנו, אנחנו פשוט לא מבינים למה [ג'ון] היה מגיע עד לפה", היא סיפרה.

כמו כן, הת'ר סיפרה שחלק מחפציו האישיים של ג'ון נמצאו במכונית, אך פריטים אחרים נעלמו מהמקום. עם זאת, לא ברור מה בדיוק אותר ברכב, ובמשטרה סירבו למסור פרטים נוספים מכיוון שמדובר בחקירה שעדיין מתנהלת.

 

החיפושים מתקיימים מאז תחילת חודש מרץ

 

במקביל לחקירת המשטרה, בני המשפחה וחברים מנהלים חיפושים נרחבים אחר ג'ון, אך אתמול (שני) הם ציינו שבעה שבועות מאז שנעלם.

"אנחנו לא יכולים לשלול שום דבר כי אין לנו הרבה מידע ממשי", מהסבירה הת'ר, "אבל אנחנו יודעים שכל הסיפור הזה לא הגיוני. הוא הבן אדם הכי נחמד ואדיב. הוא אוהב שיש לו מה לעשות, בגלל זה הוא עובד באובר וליפט. וכשהוא הוא עובד הוא מעביר את הזמן עם הנכדים שלו. הם כל העולם שלו, הוא לא עוזב אותם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE