הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אכזבה עצומה: פסטיבל "ברנינג מן" לא יתקיים השנה
בפעם השנייה ברציפות, מארגני הפסטיבל המסורתי נאלצו להודיע על ביטולו לאור שיקולים הנובעים ממשבר הקורונה. הביטול הרשמי מגיע ימים בודדים לאחר הדיווחים לפיהם רק מחוסנים יוכלו להשתתף באירוע בצפון נבאדה. מנכ"לית הפסטיבל: "קשה מאוד לקבל החלטה כזו"

בדומה לשנה שעברה שבה האירוע בוטל לאור המשבר העולמי, גם השנה לא יתקיים פסטיבל "ברנינג מן" המסורתי במדבר של צפון נבאדה. כך עולה מהודעה רשמית שפורסמה ע"י המארגנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פסטיבל ברנינג מן (צילום: AP)

 

הפסטיבל היה אמור להתקיים בין ה-26 באוגוסט ל-3 בספטמבר במדבר 'בלאק רוק' - כ-160 קילומטר צפונית לעיר רינו - ולפי ההערכות עשרות אלפים תכננו להגיע לאזור.

אתמול (שלישי) פורסם סרטון ע"י מארגני האירוע, בו הם הסבירו שנוצרה אי-וודאות סביב "יותר מדי סוגיות פתוחות", ועל כן האירוע בוטל לאלתר.

"זו החלטה שקשה מאוד לקבל אותה, אך היא מבוססת על המידע שברשותנו כיום", מסבירה מריאן גודל, מנכ"לית הפסטיבל.

 

 

לדבריה של גודל, מארגני הפסטיבל יתרכזו כעת בקיום האירוע בשנה הבאה: "אנחנו יודעים שיש לרבים צורך בקהילתיות, ושזה דבר שבו משתתפי הפסטיבל מצטיינים. אבל אנחנו גם יודעים שהמגיפה הזו עדיין לא הסתיימה, ולכן החלטנו למקד את כל האנרגיות שלנו בפסטיבל 2022".

גודל אף הדגישה שההחלטה לבטל את הפסטיבל השנה נובעת ממספר סיבות וגורמים: "אנחנו כאן בארצות הברית אומנם מרגישים קצת הקלה ורואים את האור שבקצה המנהרה, אבל אנחנו עדיין נמצאים בתוך מגיפה", היא הדגישה בשנית.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו שמארגני הפסטיבל בוחנים את האפשרות לקיים את האירוע השנה, תוך כדי שכלל המשתתפים יידרשו להוכיח שקיבלו חיסון לקורונה.

למעשה, מארגני הפסטיבל חזרו בהם מהצהרה שנמסרה בתחילת אפריל, בה נטען שכבר התקבלה ההחלטה שרק מחוסנים יכולים להגיע לברנינג מן. ימים בודדים לאחר מכן פורסמה הודעה הבהרה, בה נמסר שטרם התקבלה החלטה סופית האם לקיים את הפסטיבל, וככל הנראה היא תתקבל רק בחודש הבא, בהתאם לתחלואת הקורונה בנבאדה.

 

פסטיבל ברנינג מן ב-2016 (צילום: רויטרס)

 

כאומר, בפועל הודעה רשמית כבר פורסמה השבוע, ועשרות אלפי המשתתפים יגיעו למדבר בצפון נבאדה רק בשנה הבאה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE