הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: גוברים הקולות הקוראים לחדש את תנועת הרכבות במהלך הלילה
עם פרוץ המשבר בשנה שעברה הוחלט לעצור את תנועת הרכבות במהלך הלילה כדי לאפשר ניקוי וחיטוי יסודי, אולם כעת הסנאטור הבכיר מניו יורק סבור שהגיעה העת להפעיל את הקווים השונים מסביב לשעון. החלטה סופית בנושא תתקבל ע"י מושל המדינה

צ'אק שומר, הסנאטור מניו יורק והדמוקרט הבכיר בבית העליון של הקונגרס, קורא לחדש את תנועת הרכבת התחתית מסביב לשעון, וזאת על רקע הסרת מגבלות שהוטלו על בתי עסק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוסעים הרכבת התחתית של ניו יורק בשנה שעברה(צילום: Getty Images)

 

לדבריו של הסנאטור, הפעלת רכבות בכל שעות היממה היא חלק בלתי נפרד מההתאוששות הכלכלית של התפוח הגדול.

כזכור, עם פרוץ משבר הקורונה אשתקד, רשויות הבריאות בניו יורק החליטו לעצור את תנועת הרכבות בין השעות 2:00 ל-4:00 בלילה, וזאת במטרה לאפשר ניקוי וחיטוי יסודי של הקרונות והתחנות השונות.

נכון להיום, קרוב למחצית מתושבי ניו יורק קיבלו לפחות זריקת חיסון אחת, ולמעלה משליש כבר מודגרים כמחוסנים (כלומר, עברו שבועיים או יותר מאז שקיבלו את זריקת החיסון האחרונה).

שומר ציין זאת ואף הצביע על כמות הנוסעים ההולכת ועולה כסיבה נוספת לחידוש פעילות הסאבווי מסביב לשעון.

בחודש שעבר דיווחנו שלמעלה משני מיליון נוסעים עברו ברכבת התחתית של ניו יורק במהלך יממה אחת, הנתון הגבוה ביותר שנרשם מאז מרץ 2020.

רשות התחבורה המטרופולינית (MTA) הינה הגוף שאחראי על הפעלת מערך התחבורה הציבורית בניו יורק, וההחלטה האם לחדש את הקווים במהלך הלילה תתקבל ע"י מושל המדינה, אנדרו קואומו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE