הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה הזמן לחגוג: יום ללא דיאטה
ה-6 במאי מציין יום חגיגי במיוחד, יום ללא דיאטה. זה הזמן לשים את ספירת הקלוריות בצד, ולחגוג בארוחת שחיתות חלומית וטעימה. במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה מתכוני שחיתות מושלמים, פשוטים, וטעימים במיוחד

יום ללא דיאטה הינה למעשה יוזמה של מרי אוונס יאנג, אישה צעירה מאנגליה אשר החלימה ממחלת האנורקסיה. היום נחגג בכל 6 במאי, החל משנת 1992. למעשה, היום הזה מבקש לעודד את כולנו לקבל את הגוף שלנו בדיוק כפי שהוא, ולזנוח דיאטות קיצוניות ומזיקות, כן, גם אם יש עלינו כמה קילוגרים מיותרים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז איך חוגגים את היום הזה? בקינוחי שחיתות מושלמים, כמובן:

1. בראוניז עם שוקולד לבן ואוראו

מרכיבים:

250 גרם חמאה

300 גרם שוקולד מריר קצוץ

3 ביצים

1 כפית תמצית וניל

1 כוס סוכר 

חצי כוס קמח

כפית אבקת אפייה

חצי כפית מלח

2 כפיות אבקת קפה נמס

115 גרם שוקולד לבן קצוץ

10 עוגיות אוראו שבורות 

אופן ההכנה: 

מחממים תנור ל-180 מעלות, ממסים את החמאה עם השוקולד המריר, מוסיפים את הביצים, תמצית וניל, וסוכר, ומערבבים לתערובת אחידה. בקערה נפרדת מערבבים את המלח, האבקת קפה, הקמח ואבקת האפייה, ואז מוסיפים לתערובת השוקולד. בקערה אחרת מערבבים את האוראו עם השוקלד הלבן ושתי כפות קמח, ומוסיפים לתערובת השוקולד. יוצקים הכל לתבנית, מיישרים, ואופים במשך חצי שעה. יש לצנן לפני החילוץ מהתבנית, לחתוך לריבועים, ולאחסן מחוץ למקרר. 

2. שיא השחיתות: עוגות בראוניז אישיות 

רכיבים:

1 צנצנת של נוטלה

2 ביצים

100 גרם קמח

חצי כוס שוקולד צ׳יפס 

30 גרם אגוזים קצוצים

רוטב שוקולד

אופן ההכנה:

מחממים תנור ל-180 מעלות, ובקערה מערבבים ביצים ונוטלה. מוסיפים את הקמח, ומערבבים לתערובת אחידה. יוצקים לתבניות אישיות, ואופים במשך 15 דקות. מומלץ לשפוך מעל רוטב שוקולד חם ועשיר. 

3. עוגת שמרים במילוי קרמבו 

רכיבים לבצק:

500 גרם קמח לבן

1 כף שמרים יבשים

חצי כוס סוכר לבן

2 שקיות סוכר וניל

חצי כפית גרידן לימון

חצי כפית מלח

2 ביצים

100 גרם חמאה 

חצי כוס חלב

שמן קנולה 

רכיבים למלית:

1 צנצנת ממרח קקאו אגוזי לוז 

8 יחידות של קרמבו וניל 

אופן ההכנה: 

בקערת מיקסר מערבבים את השמרים, והחלב, מוסיפים את שאר החומרים לפי הסדר ומערבבים במשך חמש דקות במהירות בינונית, עד שמתקבל בצק אחיד ודביק. משמנים אותו, מכסים בניילון ומתפיחים במשך שעה. מרדדים למלבן ומורחים שכבה אחידה. מפרידים את הקרמבו מהעוגייה, ומורחים אותם על הבצק, מעל הממרח. קוצצים את העוגיות, ומפזרים. מגלגלים וחותכים לשושנים, אז מעמידים אותם בתבנית בצורה מרווחת מספיק. משאירים להתפחה של חצי שעה בערך, ומכניסים לתנור שחומם מראש ל-170 מעלות. אופים בערך 45 דק, עד השחמה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE