הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: התפתחות משמעותית במצוד אחר החשוד במעשי שוד בסנטרל פארק
כוחות המשטרה בעיר הצליחו לעצור את האיש שעומד מאחורי לפחות 2 מעשי שוד שאירעו בימים האחרונים בפארק המפורסם, והוא זוהה כאנדרו ת'ורנתון. בכיר במשטרה: "הכובע והאופניים של החשוד סייעו לנו לאתר אותו"

רשויות החוק בניו יורק עצרו אמש (חמישי) גבר בן 34, בחשד שהוא עומד מאחורי לפחות שני מעשי שוד מזוין בסנטרל פארק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, כפי שתועד לפני מעצרו (צילום: משטרת ניו יורק / Getty Images)

 

לפי הודעת המשטרה, החשוד - אנדרו ת'ורנתון - הגיע לניו יורק מאלבמה והתגורר באוהל באזור הפארק המפורסם.

מעצרו התאפשר בזכות האופניים שהיו ברשותו והכובע שחבש במהלך מעשיו הפליליים: "השוטרים שלנו ערכו סיור רגלי והבחינו באופניים הדומים לתיאור שנמסר ע"י קורבנות השוד", הסביר ביל גלאגר ממשטרת ניו יורק, "בשלב זה השוטרים מצאו את החשוד, שחבש את אותו כובע שעמו תועד".

ת'ורנתון נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין שלל עבירות, לרבות שוד מזוין והחזקת כלי נשק שאינו חוקי.

 

 

כפי שדיווחנו לפני מעצר החשוד, התקרית הראשונה אירעה לפני שבוע בדיוק, ה-30 באפריל, בסביבות השעה 8:30 בבוקר. גבר בן 55 סיפר שהגיע לסנטרל פארק (באפר ווסט סייד, בכניסה הסמוכה לרח' 72) וראה את ת'ורנתון כשהוא יושב על המדרכה ומחזיק בשלט שבו נכתב "אופניים למכירה".

החשוד שאל את האיש אם הוא מעוניין לרכוש את האופניים בתמורה ל-75 דולר. כאשר זה סירב בנימוס, החשוד ביקש לקבל ממנו 5 דולר. הקורבן סירב והמשיך לדרכו, אך דקות לאחר מכן הוא שם לב לכך שהחשוד עוקב אחריו בתוך הפארק. בשלב זה, החשוד שלף אקדח חצי-אוטומטי, דרש לקבל את ארנקו ונמלט באופניים עם קרוב לאלף דולר במזומן.

ימים ספורים לאחר מכן, ביום שלישי ה-4 במאי, אישה בת 67 נפלה קורבן לשוד בנסיבות דומות. היא טיילה בפארק כאשר אלמוני על אופניים ניגש אליה. הוא שלף את האקדח ודרש לקבל את תיקה.

 

קלסתרון של החשוד, שכעת זוהה כאנדרו ת'ורנתון, ותיעוד שלו על האופניים (צילום: Shutterstock / משטרת ניו יורק)

 

החשוד נמלט עם התיק, ובו אייפון, תרופות, שני כרטיסי אשראי וכ-200 דולר במזומן. במשטרת ניו יורק סיפרו שהטלפון הנייד אותר בסמוך בעזרת אפליקציית "Find My iPhone", אך שאר חפציה לא נמצאו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE