הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במהלך ראיון: זה מה שגל גדות סיפרה על הזוגיות שלה עם בעלה, ירון ורסנו
על אף שהכוכבת הבינלאומית נמצאת בשיאו של הריון שלישי, נראה שהיא מדלגת בקלילות בין ראיון אחד לשני. לאחרונה, התראיינה גדות אצל קונאן או'בריאן, סיפרה על מערכת היחסים שלה עם בעלה, ועשתה משהו ישראלי במיוחד

כידוע, גל גדות נמצאת בהריון שלישי, אך נראה שהוונדר וומן לא בדיוק נותנת לעובדה הזו לפגוע בשגרת יומה הנוצצת, הכוללת לא מעט ראיונות הוליוודים. לאחרונה, התראיינה גדות אצל המנחה קונאן או'בריאן, במהלכו סיפרה על ההריון, על החיים, וכמובן על הזוגיות שלה עם בעלה, ירון ורסנו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמובן כי קונאן לא פספס הזדמנות ושאל את גדות אודות הפרויקטים המשותפים שלה עם בעלה. ״ברור שזה לפעמיים הופך מורכב, אבל הצלחנו לפתור את זה ברגע שהבנו שזה בסדר גם לא להסכים״, סיפרה וונדר וומן. עוד הוסיפה וסיפרה גדות כי מערכת היחסים שלה עם ירון מאוד קרובה ואמרה: ״אנו רואים הרבה דברים עין בעין״. 

או'בריאן התעקש ושאל האם זה לא פוגע ביחסים של השניים. גדות מהירה להגיב ואמרה: ״עבודה עם אדם שאתה אוהב ומכבד היא הכי טובה שיש. אנחנו כל הזמן ביחד בכל מקרה״. אז גדות דפקה על השולחן ואמרה: ״טפו טפו טפו״. המנחה לא הבין מה גדות עושה, והיא כמובן מהירה להסביר. 

״זה נגד עין הרע״ אמרה גדות בשעשוע, והוסיפה: ״ככה נהוג לעשות כשדופקים על עץ. אני יכולה ללמד אותך כל מה שתרצה״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE