הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טעות יקרה: בן 4 הזמין מאות ארטיקים של 'בובספוג', אמזון חייבה את אמו ב-2,600 דולר
נואה הצליח להזמין לא פחות מ-51 אריזות של הארטיקים, וכאשר ענקית הסחר המקוון סירבה לקבל אותם בחזרה, האם נדרשה לשלם אלפי דולרים. כדי לסייע לה, חברה פתחה דף תרומות שבהמרה הפך לוויראלי, ועד כה המשפחה קיבלה יותר מ-23 אלף דולר

בדומה לילדים רביו בגילו, גם נואה בראיינט בן ה-4 אוהב לראות את הסדרה 'בובספוג'. אך בשונה ממרביתם, נואה בחר להשתמש בחשבון האמזון של אמו כדי להזמין עשרות חבילות של ארטיקים עם הדמות המצוירת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נואה נהנה מההזמנה, אמו בעיקר דאגה מהחשבון שקיבלה

 

ספק אם נואה הבין את הכמות שהזמין, שכן אל ביתו נשלחו 51 חבילות של 18 ארטיקים כ"א - ובסך הכל 918 ארטיקים.

אומנם מדובר בטעות משעשעת למדי, אך אמו ג'ניפר נדרשה לשלם את החשבון - 2,618.85 דולר.

ג'ניפר מגדלת את נואה ושני ילדים נוספים, תוך כדי שהיא לומדת עבודה סוציאלית באוניברסיטת ניו יורק. קייטי, חברה טובה של האם הצעירה, יזמה קמפיין גיוס תרומות באתר GoFundMe, ובתוך 24 שעות הם הצליחו לגייס את הסכום.

 

המשפחה גייסה 23 אלף דולר באתר GoFundMe

 

קמפיין גיוס התרומות לא נסגר, ומאז אנשים ברחבי העולם ממשיכים לתרום לג'ניפר - בעיקר סכומים נמוכים הנעים בין 5 ל-10 דולר. בתוך שלושה ימים המשפחה גייסה יותר מ-7 אלף דולר, ונכון לכתיבת שורות אלו הסכום כבר טיפס ל-23 אלף דולר.

"תודה רבה לכולם, אני נדהמת מהתמיכה והנדיבות של כולכם", כתבה ג'ניפר בדף התרומות, "כאם לילד הנמצא בספקטרום האוטיסטי, אני מבטיחה שכל הכסף ילך לטובת הצרכים החינוכיים של נואה ".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE