הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נעדרת בת 13 נמצאה ללא רוח חיים, נער בן 14 נעצר בחשד לרצח
פרטים רבים על הרצח המחריד טרם התבררו, אך במשטרה אישרו שאיידן פוצ'י הוא החשוד היחיד במעורבות בפרשה. הנערה הצעירה, טריסטין ביילי, דווחה כנעדרת בשעות הבוקר של יום ראשון לאחר שלא שבה לביתה מבילוי עם חברים

נער בן 14 נעצר בחשד לרצח של נערה בת 13 שדווחה כנעדרת במהלך סוף השבוע, כך נמסר מוקדם יותר היום (שני) ע"י רשויות החוק בפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טריסטין ביילי בת ה-13, שגופתה אותרה אמש, ואיידן פוצ'י בן ה-14 שנעצר בחשד לרצח (צילום: משרד השריף במחוז סנט ג'ונס)

 

הנערה - טריסטין ביילי - נראתה בפעם האחרונה בשעות הלילה המאוחרות של יום שבת. היא יצאה להיפגש עם מספר חברים, ולמחרת בבוקר - כאשר היא לא שבה לביתה - משפחתה פנתה למשטרה ודיווחה עליה כנעדרת.

מוקדם יותר היום נערכה מסיבת עיתונאים במחוז סנט ג'ונס (מדרום לג'קסונוויל), במהלכה השריף רוברט הרדוויק חשף שגופתה של ביילי אותרה בערב יום ראשון, בסביבות השעה 6:00: "אדם שטייל באזור הבחין בגופה ומיד חייג למוקד החירום 911", הסביר השריף.

 

 

עוד מסר השריף שבמהלך הלילה (בין ראשון לשני) נעצר החשוד ברצח, איידן פוצ'י בן ה-14: "עצרנו חשוד, והוא היחיד שנחשד במעורבות ברצח", הסביר הרדוויק והוסיף, "השניים למדו ביחד בבית הספר Patriot Oaks Academy בעיר".

לעת עתה, פוצ'י מואשם ברצח מדרגה שנייה, אך השריף הסביר שכתב האישום עשוי להשתנות בהתאם לממצאי החקירה.

 

תמונת הנער שהופצה ברשתות החברתיות. שריף המחוז סירב להתייחס לדיווחים השונים

 

נסיבות הרצח טרם התבררו, אך הרדוויק הדגיש ש"החוקרים שלנו נמצאים במספר זירות הקשורות לרצח".

השריף אף התייחס לקהילה המקומית, שהתגייסה וסייעה בחיפושים אחר הנערה: "אני רוצה להודות לקהילה שלנו. ראינו אמהות וילדים שמסתובבים בחורשות ומנסים לעזור לנו. האיש שאיתר את הגופה ראה את הדיווחים על הנעדרת ויצא לחפש באזור הסמוך לביתו".

 

 

בתקשורת המקומית בג'קסונוויל פורסמה תמונה של הנער החשוד - תמונת סלפי שהוא צילם בתוך ניידת, תוך כדי שהוא מסמן 'וי' עם האצבעות. תמונה זו הועלתה לרשתות החברתיות עם הכיתות "חבר'ה, מישהו ראה את טריסטין לאחרונה?". השריף הרדוויק סירב להתייחס לכך, או לפרט בנוגע לנסיבות הרצח.

"תנו לנו לבצע את העבודה שלנו. תנו לאנשי המשרד לחקירת מקרי מוות לבצע את תפקידם, ותנו למשרד התביעה להחליט כיצד להעמיד לדין את החשוד. אני מרוכז בטריסטין ומשפחתה", אמר השריף במהלך מסיבת העיתונאים.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE