הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן התבקשה מבולשת פדרלית להחזיר פסל שרכשה, וזו הסיבה המפתיעה
אי שם, בשנת 2016, רכשה כוכבת הטראש פיסת אמנות יוקרתית- פסל ייחודי. לאחרונה התברר שללא ידיעתה, רכשה קים פסל גנוב, וכעת היא מתבקשת להחזיר אותו לתחנת המשטרה

כידוע, קים קרדשיאן נמצאת בתקופה די סוערת ומאתגרת בחייה, לימודי תואר במשפטים, גידול ארבעת ילדיה לבד, וכמובן, הליך גירושים מורכב ומתוקשר במיוחד. אם כל זה לא מספיק, לאחרונה, מצאה את עצמה כוכבת הטראש, בפרשה פלילית מפתיעה, בה מעורבים גם המשטרה, וגם ממשלת ארצות הברית. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסתבר כי אי שם, בשנת 2016, קימי רכשה פסל מהמאה הראשונה או השנייה לספירה, מגלריה לאמנות בבלגיה. פיסת האמנות החדשה הגיעה לביתה של קים במשלוח מיוחד, אשר עלה לה 750 אלף דולר. לאחרונה, עלה חשד במסמכים בנוגע ליצירה.

אותו חשד, הוביל לבדיקה מעמיקה של מומחה, אשר קבע כי מדובר ביצירה אשר נגנבה והוברחה. בהתאם לכך, לפני מספר ימים, נשלחה הודעה רשמית לקים קרדשיאן, שעליה להשיב את הפסל, אך התגובה של קימי הצליחה להפתיע את כולם. 

קים טענה כי היא מעולם לא רכשה את הפסל המדובר, ואף אינה ידעה על קיומה. דובריה של כוכבת הטראש אף הוסיפו ואמרו: ״קים כלל לא הייתה מודעת לעסקה המדוברת. אנו מקווים כי החוקרים יצליחו לפתור את התעלומה, ולגרום לפסל לחזור לבעליו החוקיים״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE