הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת טיק טוק בת עשרים חשפה: ״מת׳יו פרי התחיל איתי, למרות פער הגילאים״
קייט הארלסון, כוכבת טיק טוק בת עשרים בלבד, חשפה לאחרונה כי השחקן מת׳יו פרי, התחיל איתה באפליקציה המדוברת על אף הפער האדיר בגילאים של השניים. ״הוא בגיל של אבא שלי״, שיתפה את העוקבים שלה, אך מחקה את הפוסט זמן קצר לאחר מכן

כוכבת הטיק טוק, קייט הארלסון (20) חשפה לאחרונה בפני העוקבים שלה כי השחקן מת׳יו פרי (51) התחיל איתה באפליקציה, לאחר שלשניים היה מאצ׳, בעקבותיו השניים ניהלו שיחת פייס טיים, זאת כאמור, על אף הפער האדיר בגילאים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפוסט המדובר כתבה הארלסון: ״כשיש לך מאצ׳ עם מת׳יו פרי באפלקציית היכרויות, ואתם עושים פייס טיים ומשוחחים״. אך תוך זמן קצר, מחכה כוכתב הטיק טוק את הפוסט המדובר, זאת לאחר שהצליחה לעורר לא מעט תגובות והתעניינות. 

הארלסון סיפרה כי העלתה את הפוסט במטרה להראות כיצד גברים מבוגרים מהתעשייה מנסים לנצל נשים צעירות באפליקציות היכרויות שונות. עוד הוסיפה ואמרה כי החליטה בסופו של דבר למחוק את הפוסט כי פרי סך הכל חמוד, והיא סבורה כי הוא באופן אישי לא ניסה לנצל אותה. 

״קראו לי בריונית, אחרי ששיתפתי את הפוסט שלי, וזה גרם לי להרגיש ממש רע. אבל מצד שני, אני מבינה שזה משהו שחשוב מאוד שתהיה לגביו מודעות״, הוסיפה. לבסוף, סיכמה כי האינטראקציה ביניהם הייתה בעיקר משעשעת וקלילה.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE