הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נגד ארץ מוצאה: נטלי פורטמן שיתפה פוסט התומך במאבק הערבים בשייח ג׳ארח
לאחר לא מעט סלבס בינלאומיים אשר הביעו תמיכה במאבק הערבים, כעת הגיע התור של השחקנית ההוליוודית, נטלי פורטמן, אשר נולדה בעיר הבירה. הכוכבת שיתפה פוסט תמיכה בפלסטינים, וזוהי לא הפעם הראשונה שהיא עושה זאת

עקב המהומות בעיר הבירה, ירושלים, השחקנית נטלי פורטמן, אשר נולדה בעיר, החליטה להביע עמדה, ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט ביקורתי ונוקב שעלה במקור בחשבון של ויולה דיוויס. הפוסט מציג עמדה חד משמעית בעד הפלסטינים: ״שייח ג׳ראח הוא בית עבור 3,000 פלסטינים אשר סולקו מבתיהם. בהסכם שנחתם בשנת 1956 הובטח לאותן משפחות אדמות ובתים בשכונה, אך זה מעולם לא קרה״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפוסט המדובר, אשר כאמור, שייך במקור לדיוויס, מגולל גם לא מעט עובדות על חייהם של הפלסטינים בשכונה: ״באוקטובר האחרון, בית המשפט בישראל פסק שיש לפנות 12 משפחות פלסטיניות מהשכונה בכוח. החלטה שהצליחה להגביר את המתחים הקיימים בין הפלסטינים והישראלים. התוצאה? 550 פלסטינים נמצאים בסכנת נישול״. 

כידוע, זו אינה ההתבטאות הביקורתית הראשונה של פורטמן נגד ישראל. אי שם, בשנת 2015, אמרה השחקנית כי היא אמנם אוהבת את ישראל, אך יש לה לא מעט טענות כלפיה. מאוחר יותר, בשנת 2018, סירבה השחקנית לקבל את פרס בראשית, אשר היה אמור להיות מוענק לה בעקבות תרומתה לעם היהודי. 

כמתבקש, אותה החלטה של פורטמן הצליחה לעורר סערה לא קטנה, מה שגרם לשחקנית להבהיר את הנושא ולכתוב בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה: ״אני מסרבת להופיע בטקס, בשביל לא להראות תמיכה בנתניהו. כמו יהודים רבים בכל העולם, גם לי יש לא מעט ביקורת כלפי הנהגת המדינה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE