הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כחודשיים לאחר שישראלי נשדד במסעדת 'אל פסטיו' בבוורלי הילס: התפתחות משמעותית בחקירת הפרשה
בתום חקירה משותפת של רשויות החוק המקומיות, ה-FBI ומשרד התביעה הפדרלית, שלושה חשודים - כולם חברי כנופייה - נעצרו בחשד שהם עומדים מאחורי התקרית האלימה, במהלכה נגנב שעון בשווי חצי מיליון דולר משי בלחסן. אישה נורתה באירוע ונפצעה באורח בינוני

רשויות החוק הפדרליות בדרום קליפורניה הודיעו הבוקר (רביעי) על מעצרם של שלושה חברי כנופייה, בחשד שהם עומדים מאחורי השוד המזוין שהתרחש במסעדה יוקרתית בבוורלי הילס, במהלכו נגנב שעון בשווי חצי מיליון דולר מישראלי בשם שי בלחסן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורבן השוד, שי בלחסן, והשעון שנגנב ממנו

 

כזכור, ביום חמישי ה-4 במרץ, בסביבות השעה 2:30 בצהריים, שלושה גברים פרצו למסעדה הפופולרית "אל פסטיו" (Il Pastaio), בפינת הרחובות נורת' קניון וברייטון.

השודדים החמושים דרשו לקבל מבלחסן את שעונו, של חברת ריצ'רד מיל שעלותו נאמדת ב-500 אלף דולר. הוא נאבק בשודדים, ובמהלך העימות אישה שישבה בסמוך נורתה ונפצעה באורח בינוני.

 

 

שלושת השודדים הצליחו לגנוב את השעון ונמלטו, ולאחר התקרית בלחסן סיפר לעיתון 'לוס אנג'לס טיימס' על רגעי האימה שעברו עליו: "ישבתי שם ולפתע ראיתי את אחד השודדים רץ לעברי תוך כדי שהוא שולף אקדח מהמעיל. הוא תפס אותי מאחור והחל לחנוק אותי, תוך כדי שהוא מצמיד את האקדח לראש שלי. במקביל, שני החברים שלו גם נכנסו לפעולה. אחד מהם התחיל למשוך את היד שלי, והשני זינק לעבר השעון שלי".

עוד סיפר בלחסן שהוא לא היסס להיאבק בחזרה: "תפסתי את האקדח עם שתי הידיים וזרקתי [את החשודים] לקרקע. בסוף האקדח היה אצלי, והם ברחו". כאמור, במהלך התקרית אישה נורתה, וכעת מסתבר שזה קרה בזמן שבלחסן נאבק כדי להשיג את האקדח. 

 

זירת הירי מחוץ למסעדת אל פסטיו, מוקדם יותר השנה בבוורלי הילס

 

כעת, בהודעה משותפת של משרד ה-FBI בלוס אנג'לס ומשרד התביעה הפדרלית, הוסבר כי שלושה חשודים נעצרו, והם משתייכים לכנופייה אלימה בשם "Rollin' 30s Harlem Crips".

שלושת החשודים זוהו כמאליק למונט פאוול בן ה-20, קיי מקגי (הידוע גם בשם קמרון סמית') בן ה-18 ומרקיז אנתוני גרדון בן ה-30. שלושתם נעצרו במהלך יום שלישי, אך בהודעת רשויות החוק הוסבר שישנם שני חשודים נוספים שמעורבים אף הם בשוד, שטרם נעצרו.

 

תיעוד של שניים מהחשודים (צילום: משרד התביעה הפדרלית בלוס אנג'לס)

 

עוד נמסר כי פאוול ומקי הם שניים מתוך שלושת השודדים שנכנסו למסעדה בתחילת מרץ, ואילו גרדון שימש כנהג רכב המילוט. ראיות רבות הובילו למעצרם של החשודים, למשל דגימת דנ"א של מקי שנלקחה מבגדיו של בלחסן.

אם שלושת החשודים יורשעו, הם צפויים להישלח ל-20 שנות מאסר בכלא הפדרלי.

 

משמאל: גרדון (למעלה) ומקגי. מימין: פאוול

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE