הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרלן קובן בשיתוף פעולה עם נטפליקס, התוצאה? מיני סדרת מתח משודרגת וסוחפת
״התמימים״ סדרת המתח-מדע בדיוני החדשה מבית נטפליקס, אשר מבוססת על ספרו של הרלן קובן, מצליחה לייצר עלילה מותחת, במרכזה דמויות נעדרות, אהבה בלתי אפשרית, ואירועים מחרידים ומשונים

הסופר הרלן קובן יודע כיצד לייצר מתח, סקרנות, עלילה. לכן, אין זה מפתיע במיוחד שענקית הסטרימינג נטפליקס, חתמה עם הסופר חוזה ארוך טווח, אשר מבטיח כי 14 מספריו יזכו לעיבודים. כעת, הגיעה תורה של הסדרה ״התמימים״, והיא בהחלט מצליחה להישאר נאמנה לעלילת הספר, ואף להתעלות עליה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסדרה החדשה תוכלו למצוא הכל, אהבה בלתי אפשרית, דמויות אשר חוזרות מן המתים, גיבור המואשם ברצח שלא ביצע, ועוד. ״התמימים״ היא מיני-סדרה, ובהתאם לכך היא כוללת שמונה פרקים בלבד. כאמור, העלילה מבוססת על ספרו של קובן, מ-2005, ומספרת את סיפורו של מתאו, סטודנט למשפטים אשר הרג בטעות בחור צעיר במהלך קטטה. 

אותה טעות הובילה למעצרו של הגיבור, במשך ארבע שנים תמימות. אך מתאו מספר את הסיפור בדיעבד, כאשר הוא כבר אזרח מן השורה, והשאיר את ימי הכלא מאחריו. הוא איש עסקים מצליח, עורך דין, ונשוי באושר לאשתו. 

כמובן שאותה תמונה מושלמת, היא רק אשליה, שבמהרה הופכת לסיוט, בהתאם לקובן וספריו. עלילת הסדרה מתרחשת בספרד, ובהתאם לכך גם דוברת ספרדית (אל תדאגו, יש כתוביות). אין ספק כי מדובר על אחת מנוקודות הכוח של הסדרה, שהופכת אותה ייחודית יותר בז׳אנר, ומעניקה לסדרה ניחוח אירופאי, אחר. 

הסדרה עמוסה בדמויות רבות, אך במקום להעמיס ולהכביד על העלילה, אותו עומס מצליח דווקא לייצר עניין, תחושת סחרור חיובית, שגורמת לצופה ללחוץ מיד ״פליי״ על הפרק הבא. הצילום והבימוי נהדרים אף הם, כאשר במאי הסדרה, אוריול פאולו, מצליח להפוך את הסדרה מסתם עוד עיבוד של הרלן קובן, לסדרת מתח מעולה, לא פחות מכך. 

אפשר לומר בביטחון כי ״התמימים״ היא סדרה כיפית, מושלמת לבינג׳ קצר ולא מחייב, ואם אתם מבלים שעות בנטפליקס, סביר כי אתם יודעים שלא מדובר בעניין של מה בכך. עם עודף אפשרויות, סדרות וסרטים, שרובם פשוט לא מצליחים לעבור את רף הבינוני, זו בשורה משמחת באמת. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE