הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דגל שחור? טסלה הודיעה - "מקפיאים תשלום בביטקוין בשל נזקים סביבתיים" - האם זו ההזדמנות לעשות כסף באית'ריום?
לאחר שהפכה לחברה הגדולה בעולם הנעזרת במטבע הקריפטוגרפי לביצוע סחר ישיר, הודיעה טסלה על הקפאת המיזם בשל "נזקים סביבתיים"

לאחר שהכריז על תוכניות לקבל תשלום עבור מכוניות טסלה בביטקוין כבר בפברואר, מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הודיע ​​זה עתה באמצעות ציוץ כי החברה תשהה את תשלומי הביטקוין בגלל החששות מאיכות הסביבה.

כמאיץ הגדול ביותר של הביטקוין באמריקה התאגידית, טסלה הודיעה במהלך דו"ח הרווחים ברבעון הראשון שפורסם בחודש שעבר כי היא הרוויחה 272 מיליון דולר במכירת חלק מהביטקוין שרכשה ממאזן החברה.

מוקדם יותר השבוע התלוצץ מאסק על האפשרות שהמשרד יקבל את קבל את דוג'קוין לתשלום.

בהערה שפורסמה בטוויטר כתב מאסק כי בעוד שהוא עדיין מאמין באופן אישי במטבע הקריפטו, טסלה הפכה מודאגת מתפקידם של דלקים מאובנים בכריית ביטקוין, ביקורת נפוצה של גורמים סביבתיים נגד הביטקוין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מטבעות קריפטוגרפיים הם רעיון מצוין ברמות רבות ויש לו עתיד מבטיח, אך זה לא יכול להיות בעל מחיר יקר לסביבה", כתב מאסק. הוא הוסיף כי החברה "לא תמכור ביטקוין ואנחנו מתכוונים להשתמש בו לעסקאות ברגע שהכרייה עוברת לאנרגיה בת קיימא יותר".

ההערה מגיעה לאחר שמאסק התבדח בתחילת השבוע על הסיכוי שהחברה תקבל תשלום גם בדוג'קוין. מחיר הביטקוין ירד לאחר הציוץ של מאסק, בקרוב ל-6% (בהתחשב במעגל 24 השעות).

אנליסטים ציינו במהירות כי אלה יכולות להיות חדשות טובות עבור האית'ריום, שכן מאסק ציין בציוץ שלו כי טסלה יבחן חלופות במרחב הקריפטו המשתמשות ב-"<1%" מהאנרגיה של הביטקוין.

כפי שציין לאחרונה JPM בהערה ללקוחות, גורמי השקעות בעלות קיימות הן סיבה אחת לכך שאית'ריום מתחזק והופך למטבע קריפטו בולט בשבועות האחרונים.

המיקוד של המשקיעים בפתרונות סביבתיים העביר את תשומת הלב מבלוקצ'יין-ביטקוין עתיר האנרגיה לבלוקצ'יין האת'ריום, אשר לקראת השקת ה-Ethereum 2.0 צפוי להפוך לחסכוני הרבה יותר באנרגיה עד סוף 2022.

Ethereum 2.0 כרוך במעבר ממנגנון אימות הוכחה של עבודה אינטנסיבית למנגנון אימות הוכחה של הימור הרבה פחות אינטנסיבי. כתוצאה מכך, יהיה צורך בפחות צריכת חשמל וצריכת אנרגיה כדי לשמור על רשת האת'יריום.

במילים אחרות, זהו תחום שבו האת'ירוים יכול להתחרות בביטקוין בטווח הארוך.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE