הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום מצוד של 3 חודשים: אזרח סין נעצר בחשד לרצח הסטודנט באוניברסיטת ייל
קווין ג'יאנג, סטודנט לתואר שני וחייל לשעבר, נורה למוות מחוץ למכוניתו בקונטיקט בתחילת השנה, ועל אף שהחיפושים אחר החשוד התרחבו לקרוב למאתיים מדינות בעולם, בסופו של דבר סוכני שירות המרשלים איתרו ועצרו אותו באלבמה בבוקר יום שישי

אנשי שירות המרשלים של ארה"ב עצרו מוקדם יותר הבוקר (שישי) את קווינז'ן פאן, כשלושה חודשים לאחר שרשויות החוק הצביעו עליו כחשוד היחיד בפרשת הרצח של חייל אמריקאי לשעבר וסטודנט באוניברסיטת ייל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנרצח, קווין ג'יאנג (מימין) והחשוד ברצח, קווינז'ן פאן (צילום: משטרת ניו הייבן)

 

פאן בן ה-29 נעצר בעיר מונטגומרי שבאלבמה, והוא יוחזר לקונטיקט כדי לעמוד לדין בגין הרצח ועבירות נוספות.

"אנחנו שמחים לבשר שכוח המשימה האזורי הצליח לעצור את הנמלט קווינז'ן פאן, ביחד עם רשויות החוק בעיר", הסבירו בשירות המרשלים.

כאמור, פאן חשוד ברצח של קווין ג'יאנג, סטודנט לתואר שני באוניברסיטה היוקרתית. פאן, שאף הוא היה סטודנט לתואר שני במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), נראה בפעם האחרונה ב-11 בפברואר באזור העיר אטלנטה - כך שסוכני שירות המרשלים סברו שהוא נמצא בג'ורג'יה או באחת המדינות הסמוכות.

בבוקר ה-6 בפברואר, עוברי אורח מצאו את ג'יאנג בסמוך למכוניתו, כשהוא סובל ממספר פצעי ירי. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע בו החייאה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו.

החוקרים ממשיכים לבדוק את נסיבות הרצח, אך עד כה הם לא מצליחים להצביע על מניע ברור למעשה. בין היתר, נבדקת האפשרות שמדובר במקרה של 'רוד רייג' כתוצאה מתאונת דרכים קלה, אולם טרם התקבלו אישורים רשמיים על כך.

 

 

בחודש שעבר פנו אנשי שירות המרשלים לארגון המשטרתי הבינלאומי אינטרפול, וכנגד פאן הוצא צו מעצר בינלאומי - צעד שאיפשר להרחיב את החיפושים אחריו ל-194 מדינות נוספות.

כאמור, בסופו של דבר פאן - יליד העיר שנחאי שבסין - נשאר בתוך שטח ארצות הברית ונעצר באלבמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE