הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשיפת פאוצ'יליקס! "הד"ר מימן ותמך בניסויים בווהאן שיצרו את COVID" קריאות ברחבי אמריקה -"לכלוא אותו מיד!"
כמו בספר מדע בדיוני, פשוט אין מילים לתאר את החומרים הללו - אה וכן, הוא שיקר תחת שבועה - עבירה שבגינה אנשים נכנסים למאסר בארה"ב

טאקר קרלסון מפוקס ניוז קרע לגזרים את "ההונאה המוחלטת של טוני פאוצ'י" ביום רביעי בערב, לאחר שבאזפיד והוושינגטון פוסט השיגו אלפי עמודי דוא"ל באמצעות בקשה לחוק חופש המידע (FOIA), שחשפו כי הוירולוג הבכיר במדינה אומר לציבור דבר אחד, תוך כדי עבודה על בקרת נזקים ועיצוב נרטיב לגבי התפתחות מגפת ה-COVID-19 בסתר, ותוך הסתרת מידע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לדברי קרלסון, האמריקאים הניחו כי "האיש האחראי על הגנת ארה"ב מפני COVID חייב להיות רציונלי ומרשים, והנחנו גם שהוא חייב להיות כנה. אבל טעינו".


"עד מהרה התברר שטוני פאוצ'י הוא סתם עוד ביורוקרט פדרלי מלוכלך - המעורב פוליטית עמוק ולעתים קרובות לא ישר. יותר מזעזע מכך שנודע לנו שפאוצ'י עצמו היה מעורב במגפה שהוא קיבל קרדיט בלחימתה".

"פאוצ'י תמך בניסויים הגרוטסקיים והמסוכנים שנראה שאפשרו את COVID, הודעות הדוא"ל מראות באופן קולקטיבי כי "מההתחלה הוא חשש שהציבור עשוי להסיק ש-COVID מקורו במכון הוויראולוגי של ווהאן".

"מדוע הוא מודאג מכך שהאמריקאים יסיקו זאת?" שאל טאקר.  "אולי מכיוון שהוא מימן ניסויים בעלי רווח תפקוד באותה אותה מעבדה".

"הודעות הדוא"ל מוכיחות שפאוצ''י שיקר על כך בשבועה," אמר טאקר, שהדגיש דוא"ל של המדען כריסטיאן ג' אנדרסון לפאוצ'י שחשפנו כאן אמש.

שבו נטען כי מדענים מרגישים שהנגיף נראה מהונדס' פוטנציאלי', וכי חבריו שלו צוות "כולם מוצאים את הגנום לא עולה בקנה אחד עם הציפיות מתורת האבולוציה".

לאחר מכן שלח פאוצ'י דוא"ל דחוף לסגנו - יו אוצ'ינקלוס - עם הנושא "חשוב", ובו נכתב "יו, חיוני שנדבר בבוקר. שמור על הטלפון הסלולרי שלך פעיל... יהיו לך משימות היום שחייבות לעשות."


לאימייל זה צורף מסמך שכותרתו "Baric, Shi et al - רפואה טבעית - SARS רווח בתפקוד. Pdf" .

המסמך התייחס לד"ר ראלף באריק , וירולוג אמריקאי ששיתף פעולה עם מכון ווהאן לווירולוגיה בפיקודו של ד"ר שי ג'נגלי. "אשת העטלף" הידועה במניפולציה של קורונאווירוסים של עטלפים כדי להדביק טוב יותר בני אדם.

טאקר מציג אז קליפ של פאוצ'י המכחיש כי באריק ערך מחקר על רווח של תפקיד, תחת שבועה.

"בדיעבד, זה נראה הרבה כמו עדות שקר," אמר קרלסון והוסיף כי בתחילת השנה שעברה הרבה אנשים במכון הלאומי לבריאות (NIH) היו מודאגים מכך ש- COVID-19 לא התרחש באופן טבעי, וחששו שהוא עבר מניפולציה במעבדה בסין - עובדות שהיו כאלה שהיו 'נחושים' להסתיר מהציבור.

טאקר מציין אז שקבוצת וירולוגים ברמה העליונה קיבלה מסרים לשמור על תוכן הדיון בטלפון ועידה "בביטחון מוחלט" ולא לשתף מידע עד הצעדים הבאים.

לאחר מכן הזכיר קרלסון את Zero Hedge, לאחר שהווירולוג הבריטי ג'רמי פאראר העביר מאמר בו הצענו ש-COVID-19 נוצר מעשה ידי אדם.

"עכשיו אנחנו יודעים שזה הסבר סביר יותר מזה שהאמנו בהתחלה, ואמרו כלי התקשורת. עד לאחרונה לא הורשע להציע ש-COVID עשוי להיות מעשה ידי אדם. מדוע לא יכולת להציע זאת? בודקי העובדות לא יאפשרו זאת. מדוע לא? בגלל טוני פאוצ'י שהבטיח למונופולים הטכנולוגיים כי לא ניתן היה ליצור את נגיף הקורונה על ידי האדם. וכך מונופולים טכניים סגרו את הנושא".

קרלסון הציג אז מסיבת עיתונאים ב-17 באפריל בה פוצ'י אמר לציבור האמריקני כי COVID-19 היה "עקבי לחלוטין עם קפיצה של מין מבעלי חיים לאדם".

"באותה נקודה, מה שלא טען טוני פאוצ'י כידוע, לא יכול היה להיות ידוע סופית. זה היה שקר".

צפו:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE