הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראיון בלעדי: 'האימאם הנסתר מגיב על התפצלות פלגי מצנקש והפאתוה שהוציא כנגד הגלובו-הומו
לרגע חשבתי שהאוונגארד בארץ מת, כשחיבוק חם ומדליות נמסרים לצוחקים על יהודיותנו. אך מתברר שישנו אוונגארד אמיתי המורכב מאנשים שהמשטרה עוקבת אחריהם ושמה עליהם עין בעקבות היצירה האומנותית-פילוסופית והמימטית שלהם. לשם כך, הגעתי מניו יורק לדירת המסתור של 'האימאם הנסתר של מצנקש' לשמוע מפיו על ענייני השעה

באחרונה מושג חדש פרץ לחיינו האינטרנטיים והחליף בפופולריותו מושגים לעוסים כ"תרבות הביטול", ו"תקינות פוליטית".

מדובר ב"גלובו-הומו". ממש לא כינוי-גנאי הומופובי, אלא הלחמה לטינית ל'אזרח גלובלי-הומוגני'.

נביא הגלובו-הומו, הסופר האנגלי אלדוס האקסלי חזה בקלאסיקה שלו מ-1932 "עולם חדש מופלא" חברה שבה הזהות המינית, האתנית, והלאומית מתמוטטת, והאנושות הופכת ל'עיסה' אחידה והיררכית.

בפראפרזה לנבואת ה'אדם האחרון' של פרידיריך ניטשה, זהו עידן חדש בו "אין רועה, והעדר אחד".

הערב, מבשר ובעל המסורה של דף הטלגרם הסנסציוני 'מצנקש'האימאם הנסתר, התפנה לספר אודות מלחמתו המימטית בעליית הגלובו-הומו ובאיתחול הגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תודה לאימאם שהסכים להעניק מזמנו בימים סוערים ודוחקים אלו, אנו מודעים שכל רגע בחייו, אינסופי וסופי כאחד

עַפְוַן

מאז הראיון הקודם בו נחשפת בפעם הראשונה לכלי-תקשורת ממסדי, נעו לוחות טקטוניים בסדר העולמי. נפילת ממשלת נתניהו והשתלטות הדמוקרטים על וושינגטון.

הגלגל בירידה מזה זמן מה, זה מגיע עם השתקה. הכנו תכנית מילוט. 
 
לצד אסטרטגיית פעולה שהתבססה על צפייתך מראש תהליכים אלו, ברמה הרעיונית/חברתית, כמנהיג הרוחני העליון של מצנקש, כיצד משקיף האימאם על תהליכים אלו?
 
ירידת הגלגל מביאה מחזור נוסף של דור המבול. מכינים את התיבה מזה זמן רב.
 
מה יסוד תופעות אלו?. האם אינן אלא ביטוי להשתלטות ה"אפרו-מרקסיזם"?. תוצר של ברית גרמנו-אפרו-ערבית, שבשתי מלחמות העולם פירקה את האימפריה הצרפתית והאנגלית, השמידה את יהדות אירופה, תפסה נופח פוסט-קולוניאלי בשנות ה-60, ועתה מקריסה את הציוויליזציה האמריקנית, מאז שרעיונותיו של היגל עברו מגרמניה לסין דרך בריה"מ והעולם השלישי?.
 
אין כל חדש תחת השמש. האשרה - פמיניזם, אמא אדמה - הירוקים, מגדל בבל - גלובליזם, ועוד כהנה וכהנה, כל אלה עבודה זרה. 
 
בעבר יש שטענו כי לא מדובר בגזירת גורל מעגלית (למרות הצדק במאמרו המונומנטלי של אלעד פרסמן 'שירת הבלפור'), אלא בתוצר של חדירת המחשבה הגרמנית הפוסט-מונותאיסטית לנראטיב היודו-רומו-אנגלי במהלך המאה ה-19. 
כיצד ניתן להתנקות או להשתחרר מהתפרקות זו?
 
המלחמה שלנו היום היא אותה מלחמה שנלחמו אבותינו, וזאת שילחמו צאצאינו. לא עליך המלאכה לגמור ואין אתה בן חורין להיבטל ממנה. לגום את היין מהגביע כל חג, ושתה אותו יחד עם כל הדורות שהיו ויהיו כנגד אלה שבאים לכלותנו.
 
הכוחות המנוונים, השוללים את אל-אחד כמקור החיים, מנסים לבנות מהצורה חומר, במאבק התרבותי למולם נאלץ בן-החורין לעשות-זאת גם כן, אך תוך שימור הזיכרון המכונן.
 
באין אלוהים, האדם מחפש תחליפים, הרווח בזמננו זה האדם עצמו, וכבר רש״י פרש, שכאשר הנחש אמר ״תהיו כאלוהים״, הכוונה הייתה ״לברוא עולמות״. זאת תופעה אנושית, אנו בוראים עולמות כמו בועות סבון, והם מתנפצים אל מול המציאות. 
 
קיימת כיום אנטרופיה צורנית המבצעת התקה של הלכידות אל הסדר בדברים לתוך אזרחות גלובלית, 
 
תחליפי דור המבול לדת נראים כמו הקרקס.
 
מה כוונתך במבול?

המבול הוא בעצם הרגע שבו התקינות הפוליטית, ותרבות הביטול, אינם רעיונות עוד, אלה יצרו בפועל את הגלובו-הומו.

לשם כך בנינו את תיבת הנוח שלנו בטלגרם

באחרונה הוקמו 3 פלגים חדשים במצנקש. קיים חשש שריבוי פלגים יפגע באחדות המטה המרכזי וסמכות האימאם, חס ושלום, תתערער?

המאחד את הפלגים הוא שכולם חלק ממצנקש. חלק רצו לעשות דברים בשמם אך בשל מגוון מסוים של דעות והסתכלויות, האימאם נתן לכל-אחד מהם אישור להקמת פלג בעל ייחודיות.
המשותף הוא אמונה חזקה בדרך של מצנקש להילחם בחזון הגלובו-הומו. אנו דומים לאל-קעידה. הם רעיון, וכל מיני קבוצות במקומות שונים בעולם רצו להיות חלק מהם במלחמתם נגד המערב. ככה גם אצלנו פלגים שונים פועלים לפי מודל מצנקש המכריז פַתְוַא כנגד הגלובו-הומו.
כל פלג של כך או של זהות או אחר, נלחם בדרכו שלו.
 
מקור פנימי מספר על מתיחות בין מספר פלגים, הניתן לאשש מידע זה?. 
 
המאבקים לא החלו היום. כרגע ישנה הודנא אך האימאם נותן לפלגים ובמיוחד לחדשים להיכנס למאבקים כדי לאמן את יוצרי התוכן ולעזור להם להשתפר כיוון שרק מגוון גדול של יצירות לאורך זמן משפר את היכולת המימטית של השהידים. 
 
שהידים, זו לא שפה קצת קיצונית, בכל זאת?
 
אנשי מצנקש שמו עצמם בסיכון ובחזית עבור חופש הביטוי של היצירתי והאגרסיבי. כל אומן כלומניק שמבזה תשמישי קדושה של הדת משווק על-ידי השופר המנוון של האליטות כאוונגארד, מקבל ליטופים, ומחיאות כפיים ואינו מסתכן בכלל. אלה בבלפור, שליינים, וארץ נהדרת אינם אוונגארד כלל. 
 
הטרולים שבאוונגארד, הם המתאבדים-השיעים, הם המסתכנים. עליהם פוקחים במשטרה וביחידות הביטחון את העיניים.
 
מלבד הסיכונים מבחוץ, קיים חשש ממתיחות בין הפלגים 'בבית'?.
 
יש פלג יותר ליברטריאני, יש יותר שמרני, ויש פלג שיעי-מזרחי שאינו נוטה להסכמי אברהם ופועל ברוח יצחק מגרפתא.

עלולות להתגלע מתיחויות שכאלה, אך האימאם נתן פקודה להתפלג גם כדי למנוע חיכוכים פנימיים.

מצנקש מהווה מטרייה גרעינית לפלגים במלחמתם באג'נדת הגלובו-הומו.

הוכרזה פַתְוַא וכל פלג נלחם בדרכו שלו.

מהו הרגע בו האימאם רואה ניצחון? 

תחייה והכרעה של האמונה והלאום היהודי. כאשר ייפקחו עינייהם של העיוורים, והם יראו כי התורה הולמת את זמננו כפי שהלמה את זמן כתיבתה.

ההבדל בין מקדשי החומר וחופשיי הצורה, אלה הנושאים את רוח המקרא, ובין מקדשי הצורה ומאללי החומר הנושאים את רוח הניוון, הינו הבדל בין 2 אופני דיאלוג וזיכרון.

מחד מקדשי הצורה סובלים מהלם-האובייקט, המחייב אותם לאחידות מחשבתית במפגש עם חומר, למולם בעלי הזיכרון היווני/מקראי המסוגל להתקיים מול החומר במערכים המכילים ריבוי מתוך הכרה באחדות.

בעצם אמנות הדיאלוג והאל האחד לעומת מוגבלות לוולגריות מטריאלית של פירוק העולם לאנטרופיות בדידות וקשיחות.

לכן אינטרסקשיונאליות לא עובדת. אין דיאלוג. המיתוס מבוסס על הנגדה ולעומתיות לאל, או אפילו לאלים (היוונים).

כך בהיעדר דיאלוג וזיכרון הם מתדרדרים לסגידה לפולחני 'קורבנות', וקידוש 'סובלים', 'מופלים' במעין פולחן אובייקטיבים בעל דינמיקת אדון-עבד.  משם אולי גם אפשר להבין את מה שכתבה יוליה דאוד על פוסט-מודרניזם ולוציפריאניות.?

ייתכן

כשמדגישים צורה על פני פעולה/תוכן, אז מטריאליזם גלובו-הומי הופך לדת השוללת את העולם על בסיסו הניחה את היעדר האל.  כאן חדרו פוקו ומרקס וסיפקו צידוק לסתירה זו באמצעות 'מעמד, כוח ושפה' המאפשרים פעולה בעולם שפועל "בדרך פלא" על חומר חסר-אל.

האתוס שלהם הוא ניהיליזם חומרי, הנגאל בידי כוח-אנושי, באמצעות מילים שהופכות לצורה.

הם אמרו לנו שהכל חומר כדי להשתחרר מהרוח, ואז כשצורתם סתרה חומר-בסיסי, הסבירו שהכל 'שפה וכוח'. ומול עובדות ביולוגיות וכלכליות - הם מבצעים רגרסיה לסובייקיביות  - ואומרים אני ממגדר 'XYEWND'.

הם החזירו אותנו לסובייקט של דקארט שהחל את המודרנה, אך בלי יכולת לתקפו.

עתה כולנו מועדים להתניה רלטיביסטית-לשונית להסביר אתוס סותר-מציאות - זו דרכם לא?.

הרמב״ם ורש״י כבר הסבירו, הנחש היווה מעבר משפה של אמת ושקר, לשפה אישית, איש הישר בעיניו יראה את הטוב ואת הרע. פוקו לא המציא כלום, הגלגל פשוט בירידה פעם נוספת. מארקס גם הוא בעצת הנחש, ברא עולם בקץ ההיסטוריה שהתנפץ כמו בועת סבון.

השפה הסובייקטיבית הקיצונית מזכירה את מתקפת המלל הגרמנית, מה בעצם מניע את השימוש בסלטי המילים?

עירוניות, נהנתנות, חילוניות, עבודת אלילים וסגידה לעולמות שאנו בוראים במחינו הקודח אשר אינם תואמים את העולם האמיתי, ולכן, ייתכן והם דורשים מאמץ מילולי בלתי נלאה ומיותר כדי לתקף עצמם.

השימוש בשפה לעיצוב הזיכרון ותפיסת הכוח אצל ילדים גובר, למתכנתי החברה ואנשי ה-NWO תכנית די ברורה כנראה ל-12 שנה הקרובות

גם לנו יש תכנית. והילדים יאלצו לבחור.

הקרקס בחוץ זה משהו לא-נורמלי המוגש בצורניות נורמלית באמצעות ערוצי התעמולה הממוסדת.

האם הוא נובע מסתירה פנימית בין התנגדותם לקטגוריות בעולם החומר, לקשיחות גמורה בעולם הצורה?. 

החזון הוא האיתחול הגדול. אנטרופיה (חוסר וודאות מוחלט) בעולם החומר, זה אומר אין גבולות, אין מגדרים, אין רכוש, ונאציזם בעולם הרוח: אין גבולות ואין הבדלים, אבל מי שמעז לחשוב אחרת עולה על המוקד.

עכשיו לכאורה ברמת המושגים הנומינליסטים (שלא מאמינים שמילים יכולות לתאר מציאות) צודקים, הבעיה היא שהעולם הוא לא מושגים. העולם הוא פעולה.

במקביל הבחין האימאם בסכיזופרניה שבין ערכים וכסף. כסף זמין וערכים אינם. היכולת לשלוט בממון, אך לא בכוח הפוליטי יוצרת אסקפיזם לדינמיקות סוטות.

אפילו אצל ליברטריאנים, דיבור על ערכים, זהה לדיבור סוציאליסטי על כסף. לשניהם תכנית מוכנה לשאלות ערך וכסף בלי לראות שבני אדם פועלים על רצונות משתנים וערכים המתפתחים והמשתנים מול המציאות.

חטא הגאווה.

תגובות לכתבה ניתן להעביר ל- [email protected]

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE