הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לנסיך וויליאם חושף: זו האמירה הקשה שאמר על מייגן מרקל
כל מי שעוקב מעט אחר משפחת המלוכה יודע כי היחסים בין האחים הנסיך הארי והנסיך וויליאם לא בדיוק נמצאים בשיאם. לאחרונה, מקורב לוויליאם חשף כי במהלך הלוויה של סבו, הנסיך פיליפ, קרא לדוכסית לשעבר, מייגן מרקל בכינוי לא מחמיא במיוחד

אין ספק שהשנה האחרונה היא שנה שהנסיך הארי ומייגן מרקל יזכרו כל החיים: עם הראיון התקשורתי אצל אופרה, המעבר ללוס אנג׳לס, הלידה של ביתם, ליילי, וכמובן מותו של סבו של הארי, הנסיך פיליפ.  בין לבין, הזוג המלכותי לא הפסיק לספוג אש, הן מהתקשורת והן מבית המלוכה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ואם כל זה לא מספיק, לאחרונה התגלתה אמירה קשה של הנסיך וויליאם, על מייגן. מקורב לנסיך הסביר כי הוא עדיין כועס על הראיון של השניים אצל אופרה, ובעיקר על כך שמייגן בחרה לחשוף בפני כל העולם כי קייט מידלטון גרמה לה לבכות לפני החתונה. 

מסתבר כי ביום הלוויה של הנסיך פיליפ, הנסיך וויליאם מצא סיבה לכעוס על מייגן ואמר: ״הדרך בה האישה הארורה הזו התייחסה לצוות שלי הייתה בלתי נסבלת ואכזרית״, סיפר מקורב לנסיך. כזכור, הדוכסית לשעבר לא הגיע לטקס המדובר, זאת בעקבות שלבים מתקדמים של הריונה והמלצת רופא. 

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שדולפת לתקשורת תלונה אודות היחס הבלתי הולם של מייגן מרקל. לפני מספר חודשים, עובד בבית המלוכה התלונן וחשף כי בזמן שמייגן והנסיך הארי התגוררו בארמון נהגה להתייחס בחוסר כבוד לעובדים, ואף דרשה שיפטרו אחד מהם. הפרשה גרמה לסערה ברשת, והמקרה נחקר. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE