הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאור התפרצות זן הדלתא: הנחיות חדשות על חבישת מסכות בחללים סגורים לקראת החזרה ללימודים
ה-CDC הורה על חבישת מסכות בתוך מבנים סגורים, לאנשים בגילאי שנתיים ומעלה שאינם מחוסנים בשתי מנות חיסון

המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) אמרו ביום שישי כי חזרה ללימודים באופן פרונטלי בבתי ספר ברחבי ארצות הברית, בסתיו הקרוב, היא בראש סדר העדיפויות של ממשל ביידן, והורה על חבישת מסכות בתוך מבנים סגורים, לאנשים בגילאי שנתיים ומעלה שאינם מחוסנים בשתי מנות חיסון כנגד נגיף הקורונה. כמו כן, הסוכנות המליצה לבתי ספר לשמור על מרחק פיזי של לפחות מטר אחד בין תלמידים בכיתות, בכדי להפחית את הסיכון להדבקה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"כשאין אפשרות לשמור על מרחק פיזי של לפחות מטר, וכאשר בתי ספר אינם יכולים להיפתח מחדש תוך שמירה על כללים אלה, חשוב במיוחד לנקוט באסטרטגיות מניעה רבות נוספות, כגון חבישת מסכות בתוך מבנים", אמרה הסוכנות, והוסיפה כי אין לפטור את התלמידים "מלמידה פרונטלית רק כדי לשמור על מגבלות המרחק המינימאליות."

ההנחייה החדשה הוסיפה כי "קידום קצב החיסון" יכול לתרום לכך שהמחוזות השונים בארה״ב "יחזרו בבטחה ללמידה אישית, כמו גם לפעילויות חוץ-לימודיות ולספורט." הסוכנות הצהירה כי מי שמחוסן בשתי מנות כבר לא צריך לחבוש מסכה או לשמור על מגבלות המרחק הפיזי באף אחת מהמסגרות, כולל בעת השתתפות בפעילויות מחוץ ללימודים או בזמן אכילה. עם זאת, הסוכנות ציינה כי בהתבסס על צרכי הקהילה, בית ספר רשאי לבחור אם להשתמש במסכות באופן כללי, ללא קשר לקצב החיסון. הסוכנות הוסיפה כי יש להחריג מכלל זה אנשים שאינם יכולים לחבוש מסכות בגלל מוגבלות כלשהי, או כאלה שחבישת מסכה עלולה ליצור סיכון בטיחותי עבורם במקום העבודה.

 

"ה-CDC ממשיכה להמליץ על לבישת מסכות, ושמירה על מגבלות מרחק פיזי, כאסטרטגיות מניעה מרכזיות", הצהירה הסוכנות. "עם זאת, אם מנהלי בתי הספר מחליטים להסיר כל אחת מאסטרטגיות המניעה של בית הספר שלהם על סמך התנאים המקומיים, עליהם לפקח מקרוב (באמצעות בדיקות נאותות דרך בית הספר ו/ או הקהילה) על כל עלייה בהדבקות בנגיף הקורונה."

עד כה בארה״ב, 66.8% מהמבוגרים קיבלו לפחות מנה אחת של החיסון נכון ל-1 ביולי,  ו-54.6% מכלל האמריקנים קיבלו מנה אחת או יותר. אך על רקע התנגדות עזה לחיסונים במדינות המנוהלות על ידי הרפובליקנים, הבית הלבן צפוי להחמיץ את יעדו הרשמי, של 70% מחוסנים בקרב מבוגרים מעל גיל 18, עד הרביעי ביולי. יותר מ- 605,000 איש מתו עד כה כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה בארה"ב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE