הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בלב הוליווד: גבר חמוש באקדח מזויף הוביל לבהלה במוקד התיירות הפופולרי
נסיבות הירי עדיין נמצאות בחקירה, אולם כבר עתה ברור כי האיש החל להסתובב בשדרת הכוכבים בעודו מחזיק אקדח, ורק בהמשך נודע שמדובר בכלי נשק מזויף. שוטרים שהגיעו למקום ירו בו, ומותו נקבע כעבור זמן קצר בבית החולים. אישה נוספת נפצעה אף היא

תקרית חריגה נרשמה מוקדם יותר היום (חמישי) בהוליווד, כאשר שוטרי משטרת לוס אנג'לס פתחו באש והרגו גבר שהסתובב באזור עם אקדח, שבהמשך התגלה ככלי נשק מזויף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי, מוקדם יותר היום בהוליווד

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:30 בבוקר (שעון מקומי), אז התקבלו מספר דיווחים במוקד החירום 911 לפיהם אדם חמוש מסתובב בלב הוליווד, באזור צומת השדרות היילנד והוליווד.

מדובר באחד ממוקדי התיירות הגדולים של לוס אנג'לס, שכן באזור יש את שדרת הכוכבים המפורסמת ומוזיאונים רבים הקשורים לתעשיית הבידור (למשל מוזיאון השעווה של הוליווד).

 

 

בעקבות הדיווחים על האיש החמוש שמסתובב באזור הומה אדם, כוחות רבים של המשטרה הוזעקו למקום. לפי משטרת לוס אנג'לס, אחד השוטרים פתח באש ופגע בחשוד.

אמבולנס פינה את החשוד לבית החולים, אולם כעבור זמן קצר הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

 

זירת הירי, מוקדם יותר היום בהוליווד

 

בשלב זה טרם נמסרו פרטים נוספים על הרגעים שקדמו לירי, אך כאמור השוטרים גילו לאחר מכן כי האקדח שהחזיק היה מזויף.

"הפעילות המדויקות של החשוד שהובילו לירי יתגלו כאשר נבחן את מצלמות הגוף של השוטרים המעורבים, ולאחר שכל המעורבים בתקרית ימסרו את גרסתם", אמרו במשטרה.

 

 

עוד נמסר מהמשטרה כי טיפול רפואי הוענק לאישה נוספת שנפצעה במהלך התקרית, אם כי לא התקבלו פרטים נוספים בשלב זה.

מוקדם יותר החודש דיווחנו על גל האלימות הקשה שעמו משטרת לוס אנג'לס נאלצת להתמודד. נתונים רשמיים של המשטרה מצביעים על זינוק של כ-25% במספר הרציחות שאירעו מתחילת השנה. בפועל, נתון זה מתייחס לכל העיר, וכאשר בוחנים את נתוני הפשיעה מדרום לוס אנג'לס ניתן לראות שנרשמה עלייה של 50% במקרי הרצח.

 

תקרית ירי באזור ווסטלייק, מוקדם יותר השנה

 

במשטרה מספרים על עלייה מדאיגה בכמות הפשעים שמתרחשים בעיר, עם דגש על פשעים אלימים. כך לדוגמה, לצד הרציחות גם נרשמה עלייה של כ-50% במספר תקריות הירי. אם לא די בכך, במשטרה נערכים לקראת עלייה נוספת, שכן בשנים האחרונות נרשמו יותר אירועי ירי במהלך חודשי הקיץ.

בדומה למגיפת הקורונה, גם רמת הפשיעה האלימה משתנה בכל שכונה ושכונה. באזורים העניים ביותר, לרבות וואטס, מרכז העיר לוס אנג'לס ודרום העיר, נרשמים הכי הרבה תקריות ירי.

שלא במפתיע, במשטרת לוס אנג'לס מצביעים על עלייה במספר כלי הנשק ברחובות כסיבה העיקרית לזינוק בפשיעה האלימה. בשנת 2019, 66% מהקורבנות הרצח בלוס אנג'לס נרצחו עם אקדחים. בשנה שעברה הנתון זינק ל-70%, וכיום כ-75% ממקרי הרצח הם תקריות ירי.

"יש יותר מדי כלי נשק שמסתובבים בין יותר מדי אנשים", מסבירה דוברת המשטרה, סטייסי ספאל, שהוסיפה כי "אקדחי רפאים" (כלי נשק המורכבים בבתים על ידי אנשים פרטיים ונמכרים ללא ידיעת הרשויות ופיקוחן) הפכו לשכיחים יותר: "נכון לסוף חודש יוני, החרמנו 661 אקדחי רפאים, בהשוואה ל-813 בכל שנת 2020. בקצב הזה נגיע ל-1,500 כלי נשק מסוג זה עד סוף השנה הנוכחית", היא מסרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE