הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביקורת על התנהלות הדמוקרטים והתקשורת בפרשת אד באק: "היה להם מעט מאוד מה לומר על הסיפור"
פרשנית פוליטית וחברת התנועה הדמוקרטית אמרה כי היא מאוכזבת מהמפלגה שלה, אשר נותנת לאנשים בעלי כוח לברוח מאחריות בשם אג'נדה פוליטית

הפרשנית הפוליטית וחברת הוועדה הדמוקרטית במחוז לוס אנג'לס, ג'סמין קאניק, גינתה את המפלגה שלה, כמו גם את התקשורת, על שתיקתם בדבר הרשעתו של אד באק, תורם דמוקרטי בולט שהורשע אתמול בשני מקרי מוות שגרם לאחר שנתן מנת יתר של מת' לגברים תמורת יחסי מין, דפוס פיתוי של גברים שחורים כחלק מפטיש מיני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אד באק (צילום: Getty Images)

 

דמוקרטים ובהם הנשיא לשעבר ברק אובמה, הילרי קלינטון, הנציגים טד ליו מקליפורניה ורג'ה קרישנמורטי מאילינוי, קיבלו את כספו של באק לאורך השנים.

"אני נבחרת המפלגה הדמוקרטית, ואני כל כך מאוכזבת מהמפלגה שלי. היה להם מעט מאוד מה לומר על כל הסיפור הזה במשך 4 השנים האחרונות. הם רוצים להעניק לאד באק את היתרון של הספק וזה מביך", אמר קאניק."שני גברים מתו. אינספור אחרים כמעט מתו. זו הקלה עצומה לדעת שאד באק לעולם לא יגיע שוב לרחובות".

קאניק הוסיפה כי היא רואה לעיתים קרובות מיעוטים חסרי בית ומכורים לסמים בפינות הרחוב בלוס אנג'לס, ואמרה כי באק ניצל את הייאוש של האנשים הללו. "באק הצליח לעשות את מה שהוא עשה בגלל משבר הדיור שלנו", אמרה, "אנשים הרגישו שהם חייבים לשחק בחייהם רולטה רוסית עם האדם הזה בשביל כסף כדי לאכול ולמצוא מקום לינה  שלא בחוץ".

היא קראה לדמוקרטים ולתקשורת המיינסטרים להפנות את תשומת הלב לפשעים של באק ולהניח את הפוליטיקה בצד. קאניק אמר כי הרשעתו של באק היא הזדמנות לעשות לעשות יותר מסתם להגיד סיסמאות כמו “Black Lives Matter” ולא לתת לאנשים כמו באק לברוח מאחריות כשהוא פוגע או הורג גברים שחורים.

אתמול, כאמור, בית המשפט הרשיע את באק שפיתה גברים שחורים, רובם הומלסים או מכורים לסמים, לבוא לדירתו במערב הוליווד. שם הזריק להם מתאמפטמין למען מטרות מיניות, ושניים מהם מתו בעקבות מנת יתר של הסם.

פסק הדין ניתן ארבע שנים לאחר שג'מל מור בן ה-26 נמצא מת ממנת יתר של סמים בדירתו של באק במערב הוליווד. מהחקירה עלה כי באק רכש כרטיס טיסה עבור מור, צעיר שחור, כדי לטוס מטקסס ללוס אנג'לס כדי "לחגוג ולשחק" איתו.

"המסיבה היא הסמים, ההצגה היא המין", אמרה עוזרת עו"ד צ'לסי נורל למושבעים בהצהרת הפתיחה שלה. "אם הם לא חגגו, הוא לא היה מעוניין", הוסיפה על באק.

צוות ההגנה של באק הובל על ידי התובע במשפטו של או.ג'יי סימפסון, עו"ד כריסטופר דרדן, וטען כי באק "לא עשה דבר כדי לגרום למותו של אדם כלשהו". דרדן אמר כי לא מור ולא דין מנו ממנת יתר של מת', וכי השניים הלכו לדירתו של איש העסקים מרצונם החופשי. עורך הדין תיאר את שותפיו של איש העסקים כ"אנשים מניפולטיביים" שניצלו את נדיבותו כדי להשיג כסף ותרופות, וכי היה להם "את כל הסיבות כדי להגזים את החוויה שלהם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE